لزوم اشتغال پایدار جامعه بومی و توجه به زیرساخت های شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 17 نوامبر 2014 | ساعت 18:38 | کد خبر: 32430 | sv187 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”فرماندار عسلویه در دیدار با معون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران خواستار اشتغال پایدار جامعه بومی شد.عراقی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی فرماندار عسلویه دردیدار با مهندس عراقی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان این مطلب که تلاش ها باید در راستای تحقق اشتغال نیروهای بومی شهرستان بیشتر شود اظهار داشت: اگر تسهیلات اشتغال در جامعه فراهم نشود باعث ناامیدی و یاس مردم خواهد شد به همین دلیل باید تلاش ها در این زمینه افزایش یابد و در شهرستان عسلویه جوانان تحصیل کرده ای وجود دارند که متاسفانه نسبت به بکارگیری آنها در شرکت ها کم لطفی های زیادی صورت می گیرد که باید تفکر غلط در عدم بکارگیری نیروهای بومی بطور کلی زدوده شود.

وی ضمن تاکید بر بومی سازی اشتغال و لزوم توجه به زیرساخت های شهرستان گفت: باید سازمان منطقه ویژه و تمامی شرکت های مستقر در منطقه به افراد جویای کار توجه ویژه ای داشته باشند و جوانان بومی را در اولویت اول قرار دهند.

وی افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی در توسعه شهرستان عسلویه وجود دارد که باید این ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم و از همه توان برای استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه زیرساخت‌های رفاهی شهرستان بهره بگیریم.

اسماعیلی تاکید کرد: در صورت عدم وجود نیروهای متخصص و مورد نیاز شرکت‌های مستقر در شهرستان از شهرستان‌های استان و در صورت نبود نیروهای مورد نیاز در استان باید از استان‌های مجاور و سایر استانه ها استفاده کرد و در موارد لزوم می‌توان آموزش‌های لازم تخصصی به نیروهای بومی ارائه داد تا از  این طریق مشکلات موجود را به حداقل رساند.

حسین علیزاده دستیار جوان مدیر عامل سازمان منطقه ویژه و مشاور اجرایی فرماندار در این سفر فرماندار عسلویه را همراهی می کنند.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ