- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نسبت به رفع مشکلات محرومین جامعه نباید بی‌تفاوت باشیم

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید نسبت به رفع مشکلات محرومین و مستضعفان جامعه بی‌تفاوت باشیم

به گزارش “عسلویه نیوز”  حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در آیین افتتاح مؤسسه خیریه حضرت قائم(عج) در دشتستان با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: امام حسین(ع) برای حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی جان خود و خانواده‌اش را تقدیم کرد و همواره باید رهروان راستین امام حسین(ع) باشیم.

وی افزود: برپایی مراسمات عزاداری باید با کیفیت مطلوب باشد و باید به بیان اهداف قیام امام حسین(ع) بپردازیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌اندازی این مؤسسه خطاب به خیرین خاطر نشان کرد: سرمایه‌هایی که اکنون هزینه می‌کنید، از بین نمی‌روند بلکه به سرمایه‌های ماندگار تبدیل می‌شود و نتیجه‌اش را خداوند در دنیای باقی به شما خواهد داد و مطمئن باشید هر جا که دست فقیری را بگیرید بی‌هدف نمی‌ماند.

موسوی‌نژاد اذعان داشت: اگر ما معتقد به ولایت‌مداری هستیم باید در مسیر ولایت نیز قدم برداریم که همانا ولایت‌مداری در جامعه اسلامی این است که مشکلات را شناسایی کنیم و در راستای رفع آنها قدم برداریم که شناسایی و دستگیری از نیازمندان نیز جزء وظایف یک فرد مسلمان است.

وی کمک به محرومین را از سنت ائمه معصومین (ع) دانست و با اشاره به ایام ماه محرم متذکر شد: اگر بخواهیم کارهایمان رنگ امام حسین(ع) را به خود بگیرد باید در مسیر آنها حرکت کنیم و نباید نسبت به رفع مشکلات محرومین و مستضعفان جامعه بی‌تفاوت باشیم.

این مسئول اذعان داشت: گاهی از زبان برخی مسئولان حرفی را می‌شنویم که به دور از انصاف است و این نشان می‌دهد برخی از مسئولان با مردم و جامعه غریبه هستند و لازم است شب‌ها و روزها در بین کسانی که دستشان به جایی نمی‌رسد حضور پیدا کنیم و از نزدیک مشکلاتشان را ببینیم تا حرف آنها را باور کنیم.