- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نوری: از آفساید اعلام شدن گلم شوکه شدم

 هافبک ملی‌پوش پرسپولیس گفت: پس از اینکه گلم آفساید اعلام شد شوکه شدم.
  http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00027810.jpg
محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد شکست یک بر صفر ایران در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل ازبکستان گفت: باز هم کار ما به روز آخر کشید. سه بازی در پیش داریم و باید تلاش کنیم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم. مخصوصاً در دیدار برابر قطر باید به پیروزی برسیم، امتیازات بازی لبنان و کره را هم باید به دست بیاوریم، کارمان سخت شده اما امید داریم و تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.

وی در مورد گلی که در مقابل ازبکستان به ثمر رساند و از سوی داور مردود اعلام شد، خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتم در این دیدار گل‌زنی کنم و به نوعی به تیم ملی کمک کنم. گلی را هم که کاملاً صحیح بود به ثمر رساندم اما داور آن را مردود اعلام کرد و به نوعی روند مسابقه را تغییر داد. ازبکستان مطمئناً بعد از گل، بازی بسته را رها می‌کرد و برای جبران جلو می‌آمد که این به نفع ما می‌شد اما داور با تصمیم غلط خود شیرازه تیم را بر هم زد، برای بازی‌های ما نباید داور عرب بگذارند. ما روی این مسئله حساسیم.

نوری تأکید کرد: مطمئنم تصمیم داور اشتباه بود، خودم وقتی اعلام آفساید شد، شوکه شدم،‌ بازیکن ما در شرایط عادی قرار داشت و بعید می‌دانم آفسایدی بوده باشد.

نوری که چند سال قبل گل صحیحش در دربی برابر استقلال مردود اعلام شد خاطرنشان کرد: این هم از بدشانسی من است. تمام تلاشم را می‌کنم و گل می‌زنم اما چنین اتفاقی می‌افتد. البته داورها هم باید دقت کنند شش بازی ما را با یک سوت اشتباه زیر سؤال بردند.

اگر آن توپ گل می شد الان ما ۹۰درصد صعودمان به جام جهانی قطعی شده بود اما حالا ۵۰درصد شانس داریم.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دریافت گل روی ضربات ایستگاهی گفت: وقتی تیم گل می‌خورد همه بازیکنان مقصر هستند و نمی‌شود تقصیرات را به گردن یک نفر انداخت.

ما یک تیم هستیم و وقتی همه با هم باشیم و دست در دست یکدیگر دهیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد دیدار این هفته پرسپولیس برابر ذوب‌آهن یادآور شد: ذوب آهن تیم خوبی است که به تازگی سرمربی خود را عوض کرده است. بازی سخت و بسیار سنگینی است، هواداران باید از ما حمایت کنند تا به لطف خدا بتوانیم در این مسابقه به پیروزی برسیم.

نوری در مورد اینکه آیا نبود ملی‌پوشان در تعطیلات لیگ به پرسپولیس ضربه وارد می‌کند، اظهار داشت: پرسپولیس ۷-۶ ملی‌پوش دارد، قطعاً این موضوع روی کار تیم تأثیر می‌گذارد، البته از طرف دیگر این ملی‌پوشان که اکثراً بازیکن ثابت هستند در تیم ملی کنار یکدیگر بازی می‌کنند و به نوعی هماهنگی خود را به دست می‌آورند.

این مسئله هم نکته منفی دارد و هم نکته مثبت اما نباید فراموش کنیم اولویت اول ما نتیجه گرفتن تیم ملی است، در هر حال تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس در بازی بعدی خود مقابل ذوب‌آهن بتواند نتیجه مناسبی کسب کند.