- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ترابیان:امیدوارم پس ازرفتنم شرایط بهترشود

 رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال پس از استعفا اظهار امیدواری کرد تا شرایط فوتسال ایران پس از رفتنش بهتر از حال حاضر شود.http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00027581.jpg

به گزارش ایسنا، عباس ترابیان پس از ارائه استعفای کتبی‌اش به علی کفاشیان درباره عملکردش در مدت ریاست بر کمیته فوتسال توضیح داد: زمانی که من به فوتسال آمدم در جایگاه سیزدهم جهان قرار داشتیم اما الان هشتم هستیم و نشان می‌دهد که صعود کرده‌ایم. به هر حال در این چند ساله افراد زیادی زحمت کشیده‌اند اما امروز شرایط جدیدی ایجاد شده و ناکامی هم داشته‌ایم. ما خوشی و شعف مردم را به یاس تبدیل کردیم و از همین بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم پس از رفتن من شرایط در آینده بهتر شود.

وی در ادامه در واکنش به کنار گذاشتن وحید شمسایی از تیم ملی با توجه به سابقه درخشان او و همچنین کسب عنوان آقای گلی جهان بیان کرد: چه کسی گل‌های شمسایی را شمرده است که می‌گویید او آقای گل است؟ در مورد حسین شمس هم که عنوان می‌شود بهترین مربی جهان است، باید بگویم که او تنها یک بار در سایت فوتسال پلنت این عنوان را به دست آورده و آن یکبار هم از طریق من به این عنوان رسید.

ترابیان همچنین درباره کنار رفتن باشگاه‌های فولاد ماهان در زمان ریاستش در کمیته فوتسال توضیح داد: همه فکر می‌کنند که اختلافات من با این باشگاه باعث شد ماهان از فوتبال برود اما پس از انحلال این تیم محمد طاهری بازیکن تیم ملی با من تماس گرفت و تقاضا کرد تا به خاطر بازیکنان وساطت کنم تا ماهان برگردد. من نیز برای آخرین بار به دفتر آقای ریخته‌گران رفتم و او گفت که این تصمیم هیات مدیره گرفته و نمی‌توان کاری کرد. به هر حال بازیکنانی که امروز از انحلال این باشگاه ناراحتند به این دلیل است که دیگر قراردادهای ۳۵۰ میلیونی نمی‌توانند ببندند. بضاعت فوتسال ما این نیست که ۳۵۰ میلیون به یک بازیکن بدهیم.