موفقیت طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت توسط دانش‌آموزان به مدارس دشتستان
تاريخ ارسال خبر : 18 نوامبر 2014 | ساعت 13:22 | کد خبر: 32454 | sv125 | چاپ این مطلب

رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت توسط دانش‌آموزان به مدارس در دشتستان با موفقیت اجرایی شد.
“عسلویه نیوز” موفقیت طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت توسط دانش‌آموزان به مدارس دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” از دشتستان  سیدحسن لواسانی‌فرد شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان بخش بوشکان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد فعال و پویاست و آینده جامعه در گرو فعالیت‌های بیشتر و موثرتر این نهاد است.

وی افزود: امسال تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر روی افزایش سطح کیفی فعالیت‌های تعلیم و تربیت در مدارس است و در دشتستان اقدامات زیربنایی و خوبی انجام گرفته است.

این مسئول با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت دشتستان، مسئولان باید به حل مشکلات اساسی این شهرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: سرکشی و بازدید از مدارس شهرستان یکی از برنامه‌های مهم و ضروری در حوزه آموزش و پرورش است و برای شناسایی مشکلات و راهکارهای حل آنها باید برنامه‌های بازدید از مدارس به صورت جدی مدنظر قرار گیرد.

لواسانی‌فرد از افتتاح دانشگاه فرهنگیان شهرستان دشتستان خبر داد و افزود: این مهم با تلاش و فعالیت همه مسئولان محقق شده است.

وی با بیان اینکه طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت توسط دانش‌آموزان به مدارس با موفقیت اجرایی شد، اظهار داشت: این طرح با نظارت مستمر و با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی محقق شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: حل مشکلات آموزشی بخش بوشکان نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌هاست و اداره آموزش و پرورش از همکاری مسئولان با حوزه تعلیم و تربیت استقبال می‌کند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ