اظهارات پدر و عموی پاشایی پس‌ از دفنش
تاريخ ارسال خبر : 18 نوامبر 2014 | ساعت 13:55 | کد خبر: 32458 | sv130 | چاپ این مطلب

حضور عاشقانه مردم که از شهرهای دور و نزدیک با عشق در مراسم تشییع و تدفین “مرتضی پاشایی” شرکت کردند، باعث شد نتوانیم در زمان برنامه‌ریزی شده تدفین کنیم.

مراسم تشییع پیکر مرتضی پاشایی روز گذشته یکشنبه ۲۵ آبان باشکوه برگزار شد و عصر‌‌ همان روز در بهشت زهرا در قطعه هنرمدان به خاک سپرده شد که با ناصر پاشایی پدر مرتضی پاشایی  و عموی وی گفتگویی انجام دادیم.
 
ناصر پاشایی پدر مرحوم “مرتضی پاشایی” خواننده محبوب کشورمان که روز گذشته با حضور با شکوه مردم پیکرش تشییع و در قطعه هنرمندان آرام گرفت، در خصوص این مراسم گفت: من وقتی که در مراسم تشییع پیکر فرزندم حاضر شدم، فهیمدم که مرتضی فقط متعلق به من نیست، بلکه متعلق به تمام ملت ایران است.
 
وی بیان کرد: من وقتی ابراز علاقه و احساسات مردم را دیدم فرزندم را به ملت ایران تقدیم کردم و از همه عزیزانی که در مراسم تشییع و تدفین فرزندم عاشقانه عزاداری کردند تشکر می‌کنم.
 
همچنین عموی “مرتضی پاشایی” ضمن تشکر از حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین پیکر “مرتضی پاشایی” گفت: من از همه طرفداران عزیز تشکر می‌کنم و زبان من در مقابل صحنه‌هایی که ما در مراسم تشییع دیدیم قاصر است. عشق و علاقه طرفداران مرتضی بسیار ستودنی است.
 
وی ادامه داد: ما شرمنده طرفداران مرتضی که از شهرهای دور و نزدیک آمده بودند، شدیم. زیرا ما به خاطر ازدحام جمعیت این امکان را نداشتیم که در ساعات برنامه ریزی شده پیکر مرتضی عزیز را تدفین کنیم.
 
عموی “مرتضی پاشایی” عنوان کرد: ما زمانی که راهی بهشت زهرا شدیم به دلیل ازدحام جمعیت از برنامه‌هایمان عقب افتادیم و امکان اینکه آمبولانس‌ وارد قطعه هنرمندان شود، نبود و در نهایت من همراه پدر مرتضی و یکی از اقوام که جانباز شیمیایی است وارد قطعه شدیم تا ارزیابی کنیم برای دفن مرتضی که ازدحام جمعیت باعث شد تا حال فامیل ما که جانباز شیمیایی بود، بد شود، و ما نگران شدیم در زمان تدفین پیکر خطر جانی برای ده‌ها نفر از طرفداران پیش آید و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که زمان تدفین را جابجا کنیم و ما شرمنده آنها شدیم.
 
وی افزود: طرفداران مرتضی عزیز آمده بودند تا با سوز و گداز شاهد تدفین باشند، اما به هیچ وجه این میسر نبود و ما ناچار شدیم از این عزیزان بخواهیم تا بهشت زهرا را ترک کنند و مجبور شدیم در ساعات عصر پیکر “مرتضی پاشایی”   را تدفین کنیم، اما درخواست ما از هواداران این است که با حضور در مزار وی با قرائت قرآن برای آرامش روح مرتضی و تسکین خودشان دعا کنند و واقعا عاشقانه دوستشان داریم.
 
عموی “مرتضی پاشایی” در پایان گفت: من تشکر ویژه از نیروهای امنیتی و انتظامی دارم که صمیمانه همکاری کردند و امیدواریم که درمراسم ترحیم مرتضی هم با همین آرامش و متانت که طرفداران از خود نشان دادند، با آبرومندی برگزار شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ