- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هکینگ: شانس آوردیم مونیخی‌ها گل دوم را نزدند

 سرمربی تیم فوتبال نورنبرگ گفت: نورنبرگ به آنچه سزاوارش بود رسید و از بازی دشوار با بایرن تساوی گرفت.http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00034018.jpg

   شب گذشته تیم نورنبرگ در هفته دوازدهم بوندس‌لیگا موفق شد بایرن‌ مونیخ را در خانه یک بر یک متوقف کند.

پس از این جدال «دیتر هکینگ»، سرمربی تیم میزبان اظهار داشت: واقعاً شایسته کسب یک امتیاز از این جدال دشوار بودیم. پس از آنکه خیلی زود دروازه‌مان به روی حریف باز شد و از بایرن عقب افتادیم، مرتب به این نکته فکر می‌کردم که چگونه باید به بازی برگردیم. خوشبختانه در جریان بازی توانستیم این کار را با گل تساوی انجام دهیم.

در جدال انجام گرفته ابتدا دروازه‌ نورنبرگ در دقیقه ۳ به روی ضربه ماریو ماندزوکیچ، گلزن کروات میهمان صاحب‌نام باز شد، اما مارکوس فویلنر، ستاره میزبان در دقیقه ۴۶ با ضربه‌ای زیبا دروازه مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن را گشود تا تساوی یک بر یک ثبت شود.

به گزارش فارس، مربی نورنبرگ افزود: باید اذعان کرد مونیخی‌ها اگر بلافاصله پس از گل ماندزوکیچ، گل دیگری می‌زدند، ممکن نبود به بازی برگردیم. از این بابت شانس آوردیم که به گل دوم نرسیدند. البته پس از زدن گل فویلنر، نورنبرگ نیز شانس رسیدن به گل دیگری را داشت. به هر حال به آنچه سزاوارش بودیم، یعنی کسب تساوی و یک امتیاز رسیدیم.

نورنبرگ پس از این جدال صاحب ۳ برد، ۳ تساوی و ۶ باخت شد و با ۱۲ امتیاز در پله چهاردهم جای گرفت. در حالیکه بایرن با ۳۱ امتیاز صدرنشین است.