حمایت مستمر کمیته امداد از ۳۰۰ دانش‌آموز در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 19 نوامبر 2014 | ساعت 12:28 | کد خبر: 32467 | sv159 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس کمیته امداد امام خمینی عسلویه از حمایت مستمر کمیته امداد امام خمینی از ۳۰۰ دانش‌آموز در شهرستان عسلویه خبر داد.کمیته امداد امام خمینی ره

به گزارش “عسلویه نیوز” حسن اختری‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست با مددجویان شهرستان عسلویه با بیان اینکه اسلام تاکید بسیار زیادی بر حمایت از اقشار ضعیف دارد و همه باید در راستای کمک به مستضعفان اهتمام ورزیم، گفت: نقش کمیته امداد امام خمینی در محرومیت‌زدایی از جامعه بسیار ارزشمند است و در چند سال اخیر بیشترین نمونه حمایت را انجام داده‌ایم.

وی از برگزاری کارگاه‌های ویژه دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی در این شهرستان خبر داد و افزود: در راستای ایجاد آگاهی و آموزش مسائل مختلف به افراد تحت حمایت، کارگاه‌های مختلفی در این راستا برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی عسلویه از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دانشجویان در این شهرستان خبر داد و گفت: ۳۰ دانشجو در کارگاه آموزشی ویژه دانشجویان با موضوع سبک زندگی سالم شرکت کردند.

وی از حمایت مستمر کمیته امداد امام خمینی از ۳۰۰ دانش‌آموز در شهرستان عسلویه خبر داد و افزود: انواع خدمات و حمایت‌ها از این قشر صورت گرفته است.

اختری‌زاده از توزیع ۳۰۰ بسته فرهنگی بین دانش‌آموزان شهرستان عسلویه خبر داد و اظهار کرد: کمک و توجه به تحصیل دانش‌آموزان خود می‌تواند تاثیر ویژه‌ای بر موفقیت دانش‌آموزان نیازمند داشته باشد.

وی افزود: در این راستا بسته‌های فرهنگی که شامل لوازم‌التحریر بود بین ۳۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی در این شهرستان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی عسلویه عنوان کرد: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون با کمک خیرین و نیکوکاران توانسته‌ایم خدمات خوبی را برای تسهیل در تحصیل دانش‌آموزان ارائه کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ