برپایی ۲۰ نمایشگاه تخصصی کتاب در مدارس شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 19 نوامبر 2014 | ساعت 12:34 | کد خبر: 32470 | sv187 | چاپ این مطلب

” عسلویه نیوز” رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه از برپایی ۲۰ نمایشگاه تخصصی کتاب در مدارس این شهرستان خبر داد.کتابخانه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” سید علیرضا ایاز سنگی فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش تاثیرگذاری در آینده جامعه دارد و بدون حضور این نهاد به هیچ موفقیتی نمی‌رسیم.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت در مدارس از اولویت‌های آموزش و پرورش است و ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان از این برنامه‌هاست.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: جشن اهدای کتاب با هدف غنی‌تر کردن کتابخانه‌های مدارس و تجهیز کتاب‌خانه‌های کلاسی و آموزشگاهی و افزایش میزان مشارکت دانش‌آموزان و اولیاء مدرسه در امر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در هفته کتاب در حال انجام است.

ایاز سنگی از برپایی ۲۰ نمایشگاه تخصصی کتاب در مدارس شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های عمومی، عضویت رایگان دانش‌آموزان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان، تقدیر از دانش‌آموزان برتر کتابخوان مدارس و برگزاری جشن اهداء کتاب در مدارس از جمله برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان است.

وی بیان کرد: شورای اسلامی چاه مبارک و روستاهای همجوار و همچنین آموزشگاه علمی آزاد برهان و …برای تجهیز کتابخانه دبیرستان شهدای نفت کمک نقدی کرده‌اند.

این مسئول افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان مورد توجه و تاکید قرار دارد و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش نیز در این راستا اهتمام جدی دارند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ