نداشتن لهجه بوشهری مشکل جوان سرمایه‌گذار
تاريخ ارسال خبر : 20 نوامبر 2013 | ساعت 15:21 | کد خبر: 29643 | sv175 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شورای شهر بوشهر روز پر کاری را پیش و رو داشت و به مشکلات افرادی که حضوری مراجعه کرده بودند رسیدگی کرد.

فارس،صبح امروز در این جلسه شهروندی پس از مدتها به بوشهر بازگشته و خواهان سرمایه‌گذاری در بوشهر بود.

این جوان سرمایه‌گذار بوشهری با بیان اینکه تعصب بوشهری خود را هنوز از یاد نبرده گفت: در بیش از ۴۰۰ پروژه به عنوان‌های مختلف اعم از کار فرما، پیمانکار و.. فعالیت کرده که هر کدام در شهرهای بزرگ ایران اعم از تهران، کرج، شیراز و… بوده است.

رزمی با بیان اینکه با شهردار در مورد سرمایه‌گذاری صحبت کرده‌ام، افزود: ایشان حتی میزان سرمایه مرا چک کرده و پرونده ساخت و سازهای من را بررسی کرده‌اند.

شهروند بوشهری افزود: دلم می‌سوزد چرا در شهرهای دیگر ایران پیشرفت حاصل شده اما شهر بوشهر هیچ تکانی نمی‌خورد و به جایی نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه هدف از حضورش در این جمع، ارائه یک پروژه تجاری و تفریحی بوده، افزود: کلیات این پروژه شامل ۱۰ طبقه تجاری و تفریحی بوده که زمینش در خیابان ساحلی مشخص شده است.

این شهروند بوشهری در ادامه گفت: واحدهای مختلف به تجاری، شهربازی، رستوران، هایپر استار و پارکینگ اختصاص می‌یابد.

شهروند بوشهری ۵ ماه به دنیال سرمایه‌گذاری است

پس از اتمام صحبت‌های این شهروند بوشهری، اعضا به ارائه نظرات خود پرداخته و هر کدام برای نظرشان دلیلی آوردند.

عبدالخالق برزگرزاده رئیس شورای شهر بوشهر گفت: این جوان بوشهری ۵ ماهی می‌شود که به دنبال سرمایه‌گذاری در بوشهر بوده و این طرح را خود آقای شهردار بررسی کرده‌اند و به نتایجی رسیده‌اند.

وی گفت: خوشحالیم که یک سرمایه گذار بوشهری برای شهرش دل می‌سوزاند و از قائم مقام شهرداری درخواست کرد کار اجرای این پروژه را پیگیری کنند

در این جلسه غلامعلی قادریان عضو دیگر شورای شهر با اشاره به اینکه لهجه این شهروند به بوشهری‌ها نمی‌خورد از جوانی این سرمایه‌گذار تعجب کرد و از وی سؤالاتی در همین زمینه پرسید.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ