ابطال پروانه کسب متخلفان بازار بزرگ برازجان
تاريخ ارسال خبر : 21 نوامبر 2013 | ساعت 11:11 | کد خبر: 29660 | sv211 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از ابطال پروانه کسب متخلفان بازار بزرگ برازجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در دشتستان اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در راستای رفاه و آسایش شهروندان تلاش بسیار زیادی می‌کند و امیدوار هستیم رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

وی افزود: ساماندهی بازار و رفع دغدغه‌های مردم در صدر اولویت‌های این مجموعه قرار دارد و امیدوار هستیم بتوانیم به این دغدغه مردم پاسخ دهیم.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطرنشان کرد: نظارت دقیق بر بازار و برخورد با متخلفان بازار در دستور کار این اداره قرار دارد و اجازه خودنمایی به متخلفان را نخواهیم داد.

احمدی از ابطال پروانه کسب متخلفان بازار بزرگ برازجان خبر داد و گفت: برای ساماندهی بازار و رعایت حال مردم با افراد متخلف به شدت برخورد می‌شود و پروانه کسب افراد متخلف ابطال می‌شود.

وی بیان کرد: ساماندهی دستفروشان سطح بازار برازجان نیز در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم با همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌های ذیربط به نتایج مورد نظر برسیم.

احمدی گفت: بیش از ۷ هزار صنف شناسنامه‌دار در دشتستان فعال هستند که ساماندهی این قشر در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر از برنامه‌های اساسی این اداره در سال جاری است که تاکنون به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم.

احمدی تاکید کرد: از مردم شریف شهرستان دشتستان نیز انتظار داریم این اداره را در انجام وظایف محوله همراهی کنند تا بتوانیم به اهداف موردنظر برسیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ