- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کشف ۲ محموله کالای قاچاق در پارس جنوبی

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف دو محموله کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش” عسلویه نیوز” [1] خدابخش نیکنام پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار است و نقش این نیرو در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه غیر قابل انکار است.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد همکاری مطلوب مردم با پلیس بوده‌ایم و این امر موجبات بهبود وضعیت امنیتی را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی پارس جنوبی دو محموله کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

نیکنام در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ نخل تقی شهرستان پارس جنوبی در زمان گشتزنی در سطح شهر و کنترل محورهای اصلی و فرعی در ورودی اتوبان عسلویه به یک دستگاه خودرو تریلی ولوو به رانندگی «د» مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو مقدار ۲۳ تن تخته چوبی (الوار) خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی به ارزش تقریبی ۲۵۰میلیون ریال کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: در عملیاتی دیگر ماموران ایستگاه بازرسی بندو در حین کنترل محور اصلی به یک دستگاه خودرو تریلی کشنده به رانندگی «س» اهل و ساکن اصفهان که از مبدا اهواز به مقصد بندر آفتاب در حرکت بود، مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

نیکنام گفت: در بازرسی از خودرو مذکور یک دستگاه ساید بوم لوله‌گذارخارجی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال کشف و ضبط شد.