- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کشف بیش از ۲۰ تن برنج خارجی غیرمجاز در پارس جنوبی

به گزارش عسلویه نیوز، علمدار لشکری دوشنبه ‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تامین امنیت مردم و آسایش و رفاه شهروندان از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنیم و تاکنون نیز در این راستا موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.
وی افزود: وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه در مناطق مرزی بسیار حساس و سنگین است و نیاز بسیار زیادی به تعامل و همکاری مردم داریم و امیدوار هستیم بتوانیم در انجام وظایف محوله توفیق کسب کنیم.
فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف بیش از ۲۰ تن برنج خارجی غیرمجاز در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس منطقه پارس جنوبی استان بوشهر یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف و مقدار ۲۲ تن برنج خارجی فاقد مجوز کشف و ضبط شد.
لشکری در تبیین جزئیات این عملیات تصریح کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در راستای کنترل خودروهای در حال عبور در این منطقه به یک دستگاه خودرو تریلر مظنون شدند.
وی ادامه داد: پلیس پس از توقف و بازرسی از این تریلر، مقدار ۲۲ تن برنج خارجی فاقد هرگونه مجوزی کشف و ضبط کرد که بر اساس برآوردهای به عمل آمده، ارزش کالاهای کشف شده بالغ بر ۴۴۰ میلیون ریال پیش‌بینی شده است.
فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی عنوان داشت: خودرو مذکور توقیف شده و راننده خودرو نیز به منظور سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذی‌صلاح داده شده است.
لشکری بیان داشت: با همه توان و ظرفیت خود در برابر افراد متخلف و قانون‌گریز ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد کسی به امنیت و آرامش مردم خدشه وارد کند.
وی خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای موفقیت و سربلندی منطقه تلاش و فعالیت کنیم و در سال همت مضاعف و کار مضاعف وظیفه همه ما سنگین‌تر شده است.