- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

وزیر نفت به مشکلات مردم عسلویه رسیدگی کند

امام جمعه عسلویه گفت: از وزیر نفت انتظار داریم با شنیدن مشکلات مردم عسلویه، به وضعیت آنها رسیدگی کند. [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری امر مهم و ارزشمندی برای یک فرد مؤمن و مسلمان است و موجب رستگاری در دنیا و آخرت می‌شود.

وی افزود: باید در هر شرایطی از گناه و ناپاکی دوری کنیم و در مسیر صحیح حرکت کنیم.

امام جمعه عسلویه تسلیت ایام سوگواری عاشورای حسینی خاطر نشان کرد: همزمانی روز عاشورا و سالروز تشکیل هفته بسیج یک تقارن مبارک است که حاوی پیام‌های بسیاری برای بسیجیان است.

وی به بیان برخی از حکمت‌های این تقارن اشاره کرد و بیان داشت: بسیجیان باید همواره عاشورایی بیندیشند و در راه تداوم مکتب حسینی و نهضت عاشورایی قدم بردارند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان گفت: به فرموده مقام عظمای ولایت، هر کسی ذکر عاشورایی و کفرستیزی دارد بسیجی است و باید در هر شرایطی بسیجی باشیم.

وی ادامه داد: خودبینی و غرور از آفت‌هایی است که بسیجیان باید از آن بر حذر باشند و اقتدار بسیج بر اثر دوری از این دو آفت بوده و لازم است که بسیجیان به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: امروزه ملت و کشور به بسیج نیاز دارد و تشکیل بسیج یکی از برکات بزرگ نظام است.

هاشمی‌نژاد با اشاره به حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه خاطر نشان ساخت: بحمدالله با مقاومت سرافرازانه مردم غزه، این جنگ به پیروزی دوباره غزه منجر شد و اسرائیل که خود آغازگر جنگ بود، با موشک‌باران اسرائیل توسط سربازان حماس، مجبور به درخواست آتش‌بس شد.

این مسئول با اشاره به مشکلات موجود در عسلویه افزود: منطقه ویژه پارس جنوبی از نقاط حساس و استراتژیک کشور است که مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مردم این منطقه داشته باشند.

امام جمعه عسلویه با انتقاد از عدم توجه کافی مسئولان این منطقه و وزیر نفت به مشکلات و نیازمندی‌های مردم عسلویه ادامه داد: آیا این مسئولان از جمله وزیر نفت نمی‌توانند یک ‌ساعت از وقت خود را صرف منطقه بکنند و درددل‌ها و خواسته‌های مردم را بشنوند.

وی اضافه کرد: خطاب من تنها به وزیر نفت نیست و از همه مسئولان کشوری و استانی می‌خواهیم که به این منطقه سفر کنند و خواسته‌های مردم این منطقه را بشنوند.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: باید با تلاش و همدلی برای رشد و توسعه استان و کشور و منطقه گام برداریم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.