- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اعتراض مردم شهر عسلویه به آبگرفتگی معابر

“عسلویه نیوز” [1] مردم شهر عسلویه به آبگرفتگی بی رویه معابر و خیابانها در روزهای بارانی اعتراض کردند و خواستار تسریع در سازماندهی معابر و خیابانها شدند. [2]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” [1] مردم شهر عسلویه طی بارندگی روز گذشته با انتقاد از سیاست های شهرداری و شورای اسلامی از مسئولین خواستند نسبت به زیر سازی معابر و خیابانها اقدام لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” [1] با اشاره به اینکه اکثر خیابانهای اصلی شهر من جمله خیابان دولت،خیابان پاسداران،خیابان مسجد جامع،خیابان حافظ، خیابان فرهنگ، خیابان ۲۶ متری، خیابان ولی عصر(عج) و اکثر کوچه ها و برخی معابر شهر عسلویه در روزهای بارانی دچار آبگرفتگی می شوند و این موضوع مشکلات عمدهای را برای شهروندان ایجاد می کند افزود: با توجه به اینکه در فصل بارش باران قرار داریم انتظار می رود علاوه بر لایروبی کانالها و در سطح شهر اقدامات عملی شهرداری در خصوص رفع این معضل تسریع یابد.

لازم به ذکر است روز گذشته بر اثر بارندگی چند دقیقه ای تمام خیابانها و معابر شهر عسلویه دچار آبگرفتگی زیادی شد و همین امر باعث اعتراضات مردمی نسبت به عملکرد شهرداری و شورای اسلامی واقع گردد.