- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حسن ‌نصرالله: ایران شریک پیروزی‌ ماست

دبیرکل حزب‌الله در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه رهبری، دولت و ملت ایران از مقاومت در فلسطین و لبنان، ایران را شریک اصلی در پیروزی‌های مقاومت در لبنان و فلسطین خواند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدار خود با مقامات کشورهای منطقه و پیش از ترک لبنان، شب گذشته با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران و هیات پارلمانی همراه نیز حضور داشتند، آخرین تحولات منطقه به ویژه تحولات اخیر غزه بررسی شد.
 
لاریجانی در این دیدار با تبریک پیروزی مهم و تاثیرگذار ملت و مقاومت فلسطین بر دشمن صهیونیستی، این پیروزی را مرهون روحیه وصف‌ناپذیر ملت فلسطین و پایداری و نبرد شجاعانه گروه‌های مقاومت فلسطینی خواند و گفت: پیروزی اخیر که در تداوم پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ ۳۳ روزه و مقاومت فلسطین در جنگ ۲۲ روزه غزه به‌دست آمد، قدرت مقاومت در منطقه را تثبیت و ضعف و ناتوانی رژیم پوشالی صهیونیستی را به خوبی آشکار ساخت.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی بر حمایت اصولی جمهوری اسلامی ایران از مبارزات ملت‌های منطقه به ویژه ملت قهرمان فلسطین و لبنان علیه اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.
 
دبیرکل حزب الله نیز ضمن تبریک متقابل پیروزی ملت و مقاومت فلسطین در غزه به مسئولان جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران، پیروزی مقاومت در جنگ اخیر غزه را دستاورد راهبردی و بزرگ در راستای تقویت توان نظامی مقاومت و قدرت بازدارندگی گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی خواند.
 
سید‌حسن نصرالله با تقدیر از حمایت‌های همه‌جانبه رهبری، دولت و ملت ایران از مقاومت در فلسطین و لبنان، تاکید کرد: بی‌شک جمهوری اسلامی ایران شریک اصلی در پیروزی‌های مقاومت در سال‌های گذشته در لبنان و فلسطین است