- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پارس جنوبی در سوگ سالار شهیدان

مردم عسلویه و کارکنان شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی در سوگ اباعبدالله‌الحسین (ع) عزاداری کردند.

به گزارش ” عسلویه نیوز”  [1] پیش از ظهر امروز مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان همزمان با سراسر کشور در منطقه ویژه پارس جنوبی و شهر عسلویه و روستاهای اطراف با شور و معنویت خاصی برگزار شد.

مراسم عزاداری علاوه بر عسلویه در شهر نخل تقی و روستاهای بیدخون، بندو، چاه مبارک، پرک، شیرینو و سایر روستاهای شهرستان کنگان برگزار شد.

کارکنان شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس و کارکنان پتروشیمی‌ها و فازهای مستقر در عسلویه نیز با برپایی مراسمات عزاداری در سوگ سالار شهیدان گریستند.

بخشدار ویژه عسلویه در حاشیه برگزاری عزاداری در عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: حضور مردم در مراسمات عزاداری امروز بسیار باشکوه است.

عبدالله نادری افزود: مردم این منطقه اعم از شیعه و سنی به اهل بیت(ع) ارادت ویژه دارند و در مناسبت‌های مذهبی حضور پیدا می‌کنند.

وی اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی و گروه‌های مردمی با وجود بارندگی و نامساعد بودن هوا، نظم بسیار خوبی داشتند و خالصانه به عزاداری پرداختند.

نادری یادآور شد: بعد از ظهر و عصر امروز و امشب نیز مراسم عزاداری در مناطق مختلف در عسلویه برپاست و امیدوار هستیم گامی در راستای گسترش ارزش‌های والای اسلامی برداریم.