- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شهادت محسن حججی برای اسلام و ایران افتخار بزرگی به شمار می رود

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه خاتم الانبیاء عسلویه گفت: شهادت محسن حججی برای اسلام و ایران افتخار بزرگی به شمار می رود.خانواده شهید حججی [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” مهدی حسن‌زاده بعد از ظهر امروز در حاشیه آئین استقبال از خانواده شهید محسن حججی با بیان این که ما مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت: همه مردم و بسیجیان و مسوولین عاشق شهدای مدافع حرم هستند و احترام خاصی برای شهدا و خانواده آنها قائل هستند.

وی افزود: وقتی صحبت از شهادت و شهدای مدافع حرم می شود نام محسن حججی به عنوان الگو می‌درخشد و از آنجا که بعضی شهادت‌ها در تاریخ بی‌نظیر و بی‌بدیل است، شهادت محسن حججی نیز برای اسلام و ایران افتخار بزرگی به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه با اظهار این که بعضی شهادت‌ها دل آدم را به آتش می‌کشد، گفت: خبرنگار تلویزیون المنار گفته بود من همیشه وقتی که یاد امام حسین(ع) و کربلا می‌افتم در ذهن خودم ترسیم می‌کردم تا ببینم وضعیت امام حسین(ع) چگونه است، اما وقتی فیلم محسن حججی را دیدم برایم روشن شد که آن فضا چگونه است.

وی بیان کرد: شهادت اثرگذار است و خون تازه در رگ انقلاب اسلامی جاری می‌کند هر چند بخشی از این شهادت‌ها اثرگذاری‌شان ویژه و خاص است.

حسن‌زاده اضافه کرد: چیزی که ما از شهید حججی شنیدیم چیزی جز خوبی نبود که این شهید بزرگوار متدین، ولایتمدار، شریف و اهل کار و تلاش برای مردم محروم و مستضعف و جهادگری با اخلاق خوش بود.

فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه تصریح کرد: وقتی فیلم این شهید بزرگوار را دیدم که پای پدر و مادرش را می‌بوسد حال عجیبی به من دست داد و این نشان می‌دهد که این شهید از عمق وجود به جایگاه پدر و مادر واقف است.

وی ادامه داد: شنیدم وقتی می‌خواست برود گفته بود من دفعه اول که رفتم سوریه و شهید نشدم به این دلیل بود که اجازه پدر و مادرم را نداشتم، باید از آنها اجازه بگیرم و شهید شوم.

وی با بیان این که این عزت را خدا داد، افزود: وقتی خدا بخواهد به انسان عزت بدهد وسیله‌اش را فراهم می‌کند و هرچه نگاه می‌کنیم می‌بینیم که شمرها همه یک قیافه دارند، کسی که پشت سر شهید حججی ایستاده مانند شمر است.

🌐 با عسلویه نیوز همراه باشید
‏https://t.me/assalouyehnews [2]