- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

این موفقیت را به همه همکاران پرتلاش سازمان و حوزه بسیج تبریک می گویم

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه خاتم الأنبیاء شهرستان عسلویه طی پیامی به مهندس ایوب بنوی در پی کسب رتبه برتر روابط عمومی نفت کشور تبریک گفت.حسن زاده [1]

به گزارش عسلویه نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه عسلویه فرمانده سپاه خاتم الأنبیاء شهرستان عسلویه طی پیامی به مهندس ایوب بنوی در پی کسب رتبه برتر روابط عمومی نفت کشور تبریک گفت که متن پیام بدین شرح است:

همکار ارجمند نامگذاری ایام به مناسبت‌های خاص فرصتی برای تجلیل از دست‌اندرکاران مرتبط با آن مناسبت می‌باشد یکی از این مناسبت‌ها، هفته بسیج بوده که به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی دقیق و بموقع به ارباب رجوع، شفافیت و ارتقای شاخص‌های سلامت اداری، ارزیابی و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود. خدای بزرگ را شاکرم که توفیق عطا کرد تا بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، روابط عمومی منطقه ویژه پارس جنوبی و مدیریت آن به عنوان روابط عمومی و مدیر برتر انتخاب و مفتخر به دریافت لوح سپاس شد. این موفقیت را به همه همکاران معزز و پرتلاش سازمان و حوزه بسیج در سراسر شهرستان عسلویه تبریک گفته و مراتب سپاس خود را از این طریق اعلام می‌دارم. توفیق، عزت و سربلندی شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه
🌐 با عسلویه نیوز بروز باشید.

https://t.me/assalouyehnews [2]