شرکت پتروشیمی پردیس نشان شایسته ملی را کسب کرد
تاريخ ارسال خبر : 26 نوامبر 2017 | ساعت 17:30 | کد خبر: 36416 | sv374 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شرکت پتروشیمی پردیس موفق به دریافت نشان شایسته ملی در دومین کنگره سراسری نشان شایسته ملی شد .پتروشیمی پردیس

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز”دومین کنگره سراسری نشان شایسته ملی با رویکرد توانمندسازی اقتصاد ملی به مناسبت روز ملی کیفیت با حضور معاون وزیر صنعت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات دولتی، فعالان صنعت و اقتصاد کشور و نخبگان کسب و کار و کارآفرینان نمونه ملی در محل سالن همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

معاون وزیر صنعت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در مراسم گفت: مدیرانی که امروز نشان می‌گیرند باید از شأن ویژه اجتماعی برخوردار باشند، چون اگر قبول کردیم مدیران شایسته‌ای هستند باید آنها را حمایت کنیم و برایشان امتیاز قائل شویم.
نوابی ادامه داد: کسانی که امروز این نشان‌ها را می‌گیرند به بلوغ و تکلیف رسیده‌اند و از این پس کارشان سخت‌تر می‌شود، چون سطح انتظار مردم و جامعه از این فرهیختگان بالا می‌رود و به همان نسبت مسئولیت آنها بیشتر می‌شود.

در این همایش که به همت انجمن ملی کیفیت ایران، مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، شرکت پتروشیمی پردیس بزرگترین تولید کننده اوره و آمونیاک خاورمیانه و یکی از شرکت های برتر صادرات گرای ایران به دلیل عملکرد قابل توجه و قدرتمند در سطح بین المللی و فعالیت های صادراتی و همچنین جلب رضایتمندی و اعتماد مشتریان خود موفق به دریافت نشان شایسته ملی شد.

محورهای اصلی برنامه ، معرفی و الگوسازی تجارب موفق برندهای ملی در تامین رضایت مشتری در هر حوزه تولیدی و خدماتی، تعریف و تبیین جایگاه نشان اعتماد مشتری در بین مصرف کنندگان ایرانی از طریق رسانه ها و نیز بررسی فرصت های موجود در محصولات ایرانی برای ورورد به بازارهای بین المللی بوده است.
شایان ذکر است شرکت پتروشیمی پردیس در سال جاری نیز به عنوان واحد نمونه استاندارد استان بوشهر معرفی شده بود.انتهای پیام/م.ج

🌐 با عسلویه نیوز بروز باشید.
https://t.me/assalouyehnews


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ