گرانی زمین مسکن جوانان را به دردسر انداخته است
تاريخ ارسال خبر : 27 نوامبر 2015 | ساعت 18:23 | کد خبر: 34292 | sv241 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: گرانی زمین در عسلویه مسکن جوانان را با با دردسرهای زیادی مواجه کرده است.امام جمعه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی در ارتباط با سبک زندگی اسلامی مطالبی بیان و توصیه‌های حضرت علی (ع) به فرزندش امام حسن (ع) در تربیت اسلامی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه این توصیه‌ها می‌تواند الگویی برای ما باشد افزود: پرهیز از گناه، اطاعت پیوسته از خدا، زنده نگه داشتن یاد خدا و مراقبت از نفس و چنگ زدن به ریسمان الهی از این توصیه‌های مهم است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

امام جمعه عسلویه در ادامه گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با انقلاب‌هایی که در دنیا انجام شده و به سرانجام و نتیجه درست نرسیده است را مطرح کرد و یادآور شد: ملت‌ها در انقلاب‌ها اگر استقامت کنند و صبر و مقاومت داشته باشند قطعا پیروز می‌شوند، اشکال کار نهضت‌ها و انقلاب‌هایی که پیروز نمی‌شوند در این است که طاقت ندارند و ایستادگی نمی‌کنند و یا رهبری که آنها را هدایت کنند ندارند.

 

اقتدار امروز کشور مدیون رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری است.

 

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: امنیت مملکت ما مرهون ایستادگی و استقلال است و اقتدار امروز کشور ما نیز مدیون رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: اطراف ما جنگ و خون و آتش است و هدف این جنگ‌ها این است که به ایران و مرزهای کشور ما نزدیک شوند؛ چرا نمی‌توانند؛ چون ملت ما مقتدر، بصیر، آگاه و تیزبین و پیرو رهبر است؛ ملت ایران راه درست را پیدا کرد و حرکت را درست انجام داد و دارای رهبری متکی به خدا و آگاه بود و انقلاب‌های دیگر در منطقه شکست خوردند چون رهبر نداشتند و همه ما باید قدردان نظام و رهبری عزیز باشیم.

امام جمعه عسلویه با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مایه افتخار برای کشور بوده و خواهد بود و افتخارات درخشانی در کارنامه بسیج مشاهده می‌شود.

هاشمی‌نژاد ابراز داشت: بسیجیان باید افتخار کنند که حضرت آقا فرمودند هیچ مجموعه‌ای قابل مقایسه با بسیج نیست و همه مردم ایران بسیج را تحسین می‌کنند.

وی افزود: معیار بسیجی از نظر مقام معظم رهبری ایمان و بصیرت است، چشم بینایی است که بر سر دوراهی‌ها در مسیر حق قرار می‌گیرد.

 

دست‌پرورده ها دامان خودشان را گرفت

امام جمعه عسلویه به اتفاقات اخیر فرانسه اشاره کرد و گفت: اتفاقاتی که در کشور فرانسه افتاد باید مایه عبرت آنها باشد، رهبر عزیز ما پیش بینی کردند و فرمودند تکفیری‌ها بلای جان حامیان خود خواهند شد؛ مثل پیش بینی حضرت امام (ره) که به کشورهای خلیج فرمود دست از صدام بردارید که روزی بلای جان خودتان می‌شود و در قضیه حمله به کویت نیز پیش‌بینی امام (ره) محقق شد.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: رئیس جمهور فرانسه قبلا می‌گفت هدف ما سقوط بشار اسد است اما امروز می‌گوید دشمن ما در سوریه داعش است؛ ما از اینکه جان انسان‌های بی‌گناه گرفته شود خوشحال نیستیم امروز سیاست‌های غلط خودشان دامنشان را گرفته و خودشان اعتراف کردند که به داعش کمک کرده‌اند.

وی به کمبود زمین برای مسکن در عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: کمبود زمین به خصوص برای جوانان عزیزی که می‌خواهند تشکیل خانواده بدهند بسیار مشکل‌آفرین شده است.

هاشمی‌نژاد افزود: هم کمبود زمین هست و هم زمین‌های موجود بسیار گران است و خارج از توان مردم است؛ همه مسئولین به ویژه فرماندار باید دقت نظری داشته باشند.

امام جمعه عسلویه خواستار استقرار اداره بنیاد مسکن در عسلویه شد و گفت: ما اداره بنیاد مسکن در عسلویه نداریم که باید راه‌اندازی بنیاد مسکن و رفع مشکل زمین پیگیری شود.

هاشمی‌نژاد یادآور شد: لازم است از حضور همه عزیزان خواهران و برادران به ویژه اقشار مختلف بسیجیان و صنعتگران که در نماز جمعه حضور با شکوه دارند تشکر کنم؛ نماز جمعه متعلق به مردم است و باید در این آیین عبادی سیاسی با شکوه شرکت کنند.انتهای پیام/ا.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ