احداث پارک ساحلی ۱۶ هکتاری در شهر نخل تقی
تاريخ ارسال خبر : 29 نوامبر 2015 | ساعت 10:32 | کد خبر: 34301 | sv218 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شهردار نخل تقی از احداث پارک ساحلی ۱۶ هکتاری در شهر نخل تقی خبر داد.علوی

به گزارش “عسلویه نیوز”  سید روح‌الله علوی عصر امروز در نشست ائمه جمعه و جماعات شهر نخل تقی اظهار داشت: نخل تقی از شهرهای بندری در استان است و برای عمران و آبادانی این شهر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش دسته جمعی به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.

شهردار نخل تقی خاطرنشان کرد: شهرداری بنا به وظیفه ذاتی خویش مسئولیت مدیریت شهری، زیباسازی، نظافت و آموزش شهروندی را برای زندگی بهتر و برای رفاه و آسایش و آرامش شهروندان به عهده دارد و در این مسیر سالانه میلیاردها ریال توسط دولت هزینه می‌شود.

علوی یادآور شد: سرکشی به پروژه‌ها و نظارت بر حسن اجرای آنها از اولویت‌های مسئولان در این شهر است و با همکاری شورای اسلامی شهر و با مشارکت و همراهی مردم بافرهنگ این شهر اهتمام ویژه‌ای خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در یکسال اخیر با تلاش شبانه‌روزی برای پیشرفت و توسعه و عمران و آبادانی شهر نخل تقی گام‌های اساسی برداشته‌ایم که به ویژه در آسفالت کوچه‌های خاکی تمام توان موجود را به کار گرفته‌ایم.

شهردار نخل تقی از احداث پارک ساحلی ۱۶ هکتاری در این شهر خبر داد و گفت: مقدمات کار برای احداث این پارک بزرگ در دست اقدام است که طی روزهای آینده کلنگ‌زنی این پروژه مهم آغاز خواهد شد.انتهای پیام/ع.ا


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ