برگزاری جشن بزرگ وحدت شیعه و سنی در نخل‌تقی
تاريخ ارسال خبر : 29 نوامبر 2015 | ساعت 15:00 | کد خبر: 34307 | sv193 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس شورای اسلامی شهر نخل‌تقی از برگزاری جشن بزرگ وحدت شیعه و سنی در نخل‌تقی خبر داد.وحدت

به گزارش “عسلویه نیوز” احمد زاهدی عصر امروز در نشست مسئولان نخل‌تقی اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر نخل‌تقی در راستای ارائه خدمات‌رسانی به جامعه هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و نهایت توان و ظرفیت خود را به کار بسته است.

وی افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی و رسیدگی به وضعیت مردم در دستور کار مجموعه مدیریت شهری نخل تقی قرار دارد که امسال اقدامات ارزشمندی در این عرصه انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر نخل‌تقی خاطرنشان کرد: شهرداری یک دستگاه اجرایی است که می‌تواند در اجرای پروژه‌های عمرانی موفق باشد اما در بحث مسائل فرهنگی نیاز به مشارکت مردمی به منظور رفع موانع فرهنگ‌سازی شهروندی دارد.

زاهدی یادآور شد: شهرداری نخل‌تقی در کنار فعالیت‌های عمرانی و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی، نسبت به اجرای طرح‌های فرهنگی و هنری و حمایت از هنرمندان و برنامه‌های فرهنگی نیز اهتمام دارد که امیدوار هستم رضایتمندی جامعه فرهنگی هنری را فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر نخل‌تقی از برگزاری جشن بزرگ وحدت شیعه و سنی در نخل‌تقی خبر داد و گفت: هم‌اکنون در حال تدارک جشن بزرگ هفته وحدت همزمان با میلاد پیامبر اسلام (ص) هستیم که با حضور شیعه و سنی برگزار خواهد شد.

شیخ محمد انزاری امام جمعه موقت شهر نخل تقی و دبیر شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی، ابراز داشت: تعامل و همفکری میان روحانیت و شهرداری سبب بررسی بیشتر و رفع مشکلات شهر می‌شود و باید این جلسات در آینده نیز تداوم داشته باشد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ