والیبال بانوان شهرستان عسلویه قهرمان لیگ جنوب کشور شد
تاريخ ارسال خبر : 4 دسامبر 2021 | ساعت 8:42 | کد خبر: 36951 | sv545 | چاپ این مطلب

اختصاصی عسلویه نیوز به قلم حسین محمدی زاده؛

تیم والیبال بانوان باشگاه عقاب عسلویه به عنوان تنها نماینده شهرستان این بار بدون حمایت مسئولین راهی مسابقات لیگ جنوب کشور به میزبانی شهرستان لامرد شدند و جام قهرمانی این دوره از مسابقات که بمناسبت هفته بسیج برگزار شد کسب نمودند.

با توجه به اینکه تیم والیبال بانوان شهرستان عسلویه به مدت ۳ شبانه روز می بایست در شهرستان لامرد حضور می یافت و نیاز به هزینه اشتراک و تامین البسه تیم داشتند پس از مراجعه به مسئولین رده بالای شهرستان و همچنین شرکت های مستقر در منطقه با عدم حمایت مسئولین مواجه شدند بطوریکه مسئولین از مساعدت مالی به ارزش ۱۵ میلیون تومان عاجز بودند و قادر به تامین آن نبودند.

عالیه سالمپور سرمربی تیم والیبال بانوان در گفتگویی که در همین رابطه با وی داشتیم بازهم از عدم حمایت مسئولین شهرستان و شرکت های مستقر در منطقه گله‌مند بود که بی توجهی به ورزش شهرستان را در راس کار خود قرار داده اند.

وی که از مدت‌ها قبل به دنبال کسب مجوز و تامین مالی این سفر بوده و بارها با مسئولین شهرستان مکاتبه و گفتگو داشته که در نهایت به هیچ نتیجه‌ای دست نیافت و با هزینه شخصی عازم مسابقات لیگ جنوب کشور شدند و توانستند در این رقابت ها عنوان قهرمانی را به سرمربی گری خانم عالیه سالم پور کسب نمایند و همین موضوع شاید بر خلاف تصور مسئولین شهرستان که در صدد نابودی ورزش شهرستان و در راس آن ورزش بانوان بوده اند، باشد.مسئولینی که تنها دلخوش به نشستن روی میز مدیریتی هستند و تنها دلخوشی آن ها فایروال شدن تصاویر خود در رسانه ها باشد.

در این بین از نقش مشاور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه برای حفظ اندک آبروی ورزش شهرستان نباید غافل شد که با مدیر گمرک و مدیر منطقه ویژه شهرستان لامرد جهت تامین خوراک ورزشکاران هماهنگی لازم را بعمل آورد تا حداقل نیاز ورزشکاران در این زمینه تامین شود.
شایان ذکر است این مسابقات با حضور ۱۱ تیم از ۳ استان جنوب کشور (فارس،هرمزگان و بوشهر ) به میزبانی شهرستان لامرد و با حضور تیم های مقاومت لامرد، وحدت ۱ و ۲ وراوی مهر، یاران عوض،پیبا خنج، هرج اسیر، آبشار اندیشه گراش از استان فارس و تیم های عقاب عسلویه، کنگان و جم از استان بوشهر و تیم امید پارسیان از استان هرمزگان حضور داشتند.

این رقابت ها در ۲ گروه و بمدت ۳ روز بصورت متمرکز با یکدیگر رقابت نمودند که تیم عقاب عسلویه پس از غلبه بر حریفان خود در گروه ب به دور دوم صعود کرد و در دوم نیز با غلبه بر حریفان و قبول تنها یک شکست توانست مقام قهرمانی این دور از رقابت ها را کسب نماید و تیم امید پارسیان از استان هرمزگان و تیم اوز، از استان فارس به ترتیب توانستند مقام دوم و سوم را کسب نمایند./عسلویه نیوز

🌐 به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/CPkvwMmR1vnIgIXyJDQv65
➖🌐با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews
➖🌐 به اینستگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews.official


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ