صرفه‌جویی ۱٫۱ میلیارد دلاری در پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 11 دسامبر 2015 | ساعت 19:59 | کد خبر: 34326 | sv204 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر مالی مجتمع گاز پارس جنوبی از صرفه‌جویی ۱٫۱ میلیارد دلاری در پارس جنوبی خبر داد.پارس جنوبی1

به گزارش “عسلویه نیوز” علی بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و در چند سال اخیر شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این مجموعه هستیم.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با فعال کردن پالایشگاه‌های مخلف بیش از ۵۴ درصد گاز کشور را تامین می‌کند و در سال آینده با تکمیل فازهای جدید، این میزان افزایش خواهد یافت.

مدیر مالی مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: مجموعه مالی این مجتمع نقش مهم و تاثیرگذاری در موفقیت‎‌های این مجتمع دارد و امیدوار هستیم با بهبود برنامه‌ها به توفیقات مورد نظر برسیم.

بیاتی تصریح کرد: کارهای بسیار مهم و ارزشمندی توسط مجموعه مالی پالایشگاه‌ها و مجتمع گازی انجام می‌شود که بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد در مجتمع گازی و تدوین صورت‌های مالی مطابق با استانداردها از این اقدامات است.

وی یادآور شد: افزایش کنترل‌های داخلی، همکاری و تعامل سازنده با دستگاه‌های نظارتی، ارتقای نیروی انسانی، افزایش ارتباط با سایر واحدها و استقرار سیستم‌های حسابداری نیز از جمله‌ دیگر فعالیت‌های مهم انجام شده در واحد مالی مجتمع گاز پارس جنوبی است.

بیاتی با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب بین پالایشگاه‌ها و ستاد مجتمع گفت: مدیریت مالی و واحد‌های مرتبط از اجزای جدا نشدنی مجتمع هستند و ما توانسته‌ایم گام به گام با توسعه مجتمع پیش رفته و واحد مالی پالایشگاه‌های مجتمع به طور مستقل تمام عملیات‌های مالی را انجام داده است.

مدیر مالی مجتمع گاز پارس جنوبی از صرفه‌جویی ۱٫۱ میلیارد دلاری در پارس جنوبی خبر داد و گفت: با کاهش زمان تعمیرات اساسی در مجتمع گازی، بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار صرفه‌جویی و به درآمد کشور اضافه شده است./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ