مشارکت اجتماعی ضرورتی انکار ناپذیر در قطب انرژی کشور است
تاريخ ارسال خبر : 11 دسامبر 2015 | ساعت 20:04 | کد خبر: 34328 | sv186 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه  گفت: مشارکت اجتماعی ضرورتی انکار ناپذیر در قطب انرژی کشور است.اجتماعی

به گزارشخبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری عصر دوشنبه در نشست با دانشجویان  ضمن گرامی داشت روز دانشجو،  با تاکید بر مشارکت فراگیر دانشجویان در زمینه های مختلف تصریح کرد: آن چه امروز بیش از پیش باید به آن پرداخته شودمشارکت همه جانبه در  عرصه های مختلف اجتماعی است و دانشجویان باید پرچم دار این حرکت در شهرستان باشند.

نادری با اشاره به نقش مهم سمن ها و تیم های اجتماع محوردر رشد فرهنگی و اجتماعی  تاکید کرد: برای ایجاد توسعه متوازن در بخش های مختلف نیاز به همکاری همه گروها در شهرستان است واین فرصت در دانشگاه بیشتر از سایر قسمت ها است.

وی با اشاره توافق هسته ای و رهنمودهای رهبری در همه شرایط اظهار کرد: با همراهی دانشجویان و برگزاری نشست ها وجلسات متعدد در دانشگاههای مختلف، باعث عینت بخشی وحضور فعال دانشجویان در موضوع هسته ای  و تسهیل شرایط جهت رسیدن به توافق نهایی بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: اساس کار دولت مبنی بر عقلانیت و خرد گرایی است و این که امروزه تمام قدرت های بزرگ جهان در برابر قدرت ایران سرتعظیم فرمی آورند بر مبنای عقلانیت ایران در عرصه داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به نقش مهم دانشجویان در دو انتخابات پیش رو گفت: این توانمندی در دانشگاه وجود دارد که فضایی پر از شور و شعور در کشور ایجاد کند و حماسه ای دیگر در اسفند ۹۴خلق کند.

وی با اشاره به تعامل دوبخش صنعتی و علمی در شهرستان خاطر نشان کرد: دانشگاه می تواند با فعال کردن  زمینه های مختلف پژوهش وتحقیق در حوزه های مختلف صنعتی شهرستان فرصت های بیشتری برای کار و خلاقیت با تکیه بر توان بومی ایجاد کند، همچنین بخش صنعتی نیز باید امکانات و وسایل لازم جهت بروز این خلاقیت ها در حوزهای مختلف دانشگاهی ایجاد کند.انتهای پیام/م.ت


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ