مسلمانان بیشتر از هر زمان دیگری به مطالعه سیره رسول خدا نیاز دارند
تاريخ ارسال خبر : 10 دسامبر 2016 | ساعت 11:44 | کد خبر: 35576 | sv235 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه گفت: مسلمانان بیشتر از هر زمان دیگری به مطالعه سیره رسول خدا نیاز دارند.شیخ ابراهیم محمدی

به گزارش خبرنگار عسلویه نیوز شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه در خطبه های روز جمعه خود دروغگویی را یکی از آفت های زبان عنوان کرد و افزود: دروغگویی عملی قبیح و خصلت ناپسند است که عملی حرام و کلید همه ی بدی هاو شرارتها است و یکی از بدترین معایب و زشت ترین گناهان محسوب میشود.

وی افزود: اسلام سرچشمه ی تمام خوبی هاست و هیچ بدی در اسلام جایگاهی ندارد لذا اسلام پیروانش را به تمام خوبیها سفارش میکند و از بدیها و مفاسد اخلاقی تربیتی آنها را باز میدارد،متاسفانه دروغ امروز در جامعه ی ما رواج پیداکرده و بعنوان یک نوع زرنگی و مد حساب میشود .

شیخ ابراهیم محمدی با اشاره به آیعه شریفه (یاایهاالذین آمنوا اتقوا الله وکونوامع الصادقین ) اظهار داشت: خدای عزوجل برای مردان راستگو و زنان راستگو پاداش بسیار بزرگی در بهشت مهیاکرده است و درصداقت خیری موجود است و صداقت و راستگویی دروازه ی ورود به بهشت و کذب و دروغگویی دروازه ای بسوی جهنم.

امام جمعه اهل سنت عسلویه در ادامه خطبه های خود به هفته وحدت اشاره و خاطرنشان کرد: در آستانه دوازدهم ربیع الاول سالروز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت هستیم بنده این مناسبت خجسته و این هفته مبارک را به تمامی مسلمانان عالم مخصوصا هموطنان عزیز تبریک وتهنیت عرض مینمایم و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا از راهروان و تابعین راستین آن حضرت باشیم .

شیخ ابراهیم محمدی افزود: امروزه مسلمانان بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به مطالعه ی سیره رسول خدا دارند تا از زندگی آن والامقام الگو بردارند و به آن عمل کنند.

وی افزود: زندگانی رسول خدا از بدو تولد تا رحلت مملو از همه ی خوبیها است نمونه ی بارز آن صداقت ، رحمت، الفت، شفقت، انسانیت، امانت، شجاعت، اخلاص، کرم و سخاوت درحیات رسول خدا بود طوریکه خداوند سبحان در وصف او میفرماید: ( وانک لعلى خلق عظیم). نیاز داریم سیره ی مبارک رسول الله رامطالعه کنیم و در وجود و زندگی خودمان تطبیق دهیم .
امام جمعه اهل سنت عسلویه اظهار داشت: امروز مسلمانان باید بیش از هر زمان اتحاد و انسجام خودشان را تقویت کنند و با توطئه و نقشه های دشمنان مقابله کنند هدف دشمنان اسلام و مسلمین تفرقه انداختن بین صفوف مسلمانان است و می خواهند آنها را به چند دسته تقسیم کنند و به جان یکدیگر بیاندازند و راحت قدرت آنها را تضعیف کنند تا بتوانند آنها را از بین ببرند.

وی افزود: هوشیاری مسلمانان لازم است و چنگ زدن به ریسمان الهی از اوجب واجبات اسیت تا اسلام و مسلمین را از شر دسیسه ها و توطئهای دشمنان محفوظ بدارد./انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ