آموزشگاه و کارگاه خیاطی بانوان در روستای دهنو افتتاح گردید
تاريخ ارسال خبر : 10 دسامبر 2016 | ساعت 14:08 | کد خبر: 35585 | sv251 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” طی آئینی با حضور فرماندار آموزشگاه و کارگاه خیاطی بانوان در روستای دهنو افتتاح گردید.%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه در حاشیه مراسم افتتاح گارگاه خیاطی به خبرنگاران گفت: کارگاه خیاطی روستای دهنو توسط خانم عبدالهی با اشتغال زایی ۲۰ نفر راه اندازی شده است.

عبدالله نادری افزود: این کارگاه در قالب تعاونی برای بانوان بومی با ۴۰ درصد تخفیف آموزش های لازم ارائه می دهد.
وی گفت: در حال حاضر در روستاهای سهموی جنوبی، بندو، بیدخون و چاه مبارک کارگاه خیاطی برای بانوان راه اندازی شده است.

مسئول کارگاه خیاطی بانوان روستای دهنو گفت: کارگاه خیاطی روستا با سرمایه گذاری یک میلیارد ریال توسط دختران بومی شهرستان راه اندازی شده است.

خانم عبدالهی افزود: با افتتاح این کارگاه خیاطی، برای ۲۰ نفر از خواهران اشتغال ایجاد شده است وی افزود این کارگاه در کنار تولید لباس در زمینه آموزش خیاطی به دختران روستایی نیز فعال است و کسانی که دوره آموزشی را با موفقیت طی کنند و مهارت لازم را کسب نمایند می توانند در این کارگاه مشغول به کار شوند و از این راه کسب در آمد نمایند.

مدیر این گار گاه خیاطی آمادگی خودرا جهت عقد قرار داد با شرکت های شاغل در پارس جنوبی جهت تامین ودوخت لباس اعلام کرد و خواستار همکاری فرماندار و سایر مسئولین در این زمینه شد.انتهای پیام/ا.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ