همه دغدغه های بومیان عسلویه برطرف می شود
تاريخ ارسال خبر : 12 دسامبر 2013 | ساعت 11:35 | کد خبر: 30054 | sv100 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” معاون وزیر نفت در امور مهندسی گفت:با عزم جدی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدیران صنعت نفت، همه دغدغه های جامعه محلی پارس جنوبی و بومیان عسلویه به عنوان پایتخت انرژی کشور برطرف می شود.عماد حسینی

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس؛ سید عماد حسینی در نشست با اعضای شورا و شهردار نخل تقی افزود: نظر وزیر نفت در توسعه صنایع مرتبط با نفت و گاز ، دیدگاهی برمنبای توسعه یکپارچه و همه جانبه است و در آن نقش و اثربخشی جوامع محلی بسیار مورد توجه است.

وی اضافه کرد: در این زمینه برنامه ریزی هایی برای برطرف کردن موانع توسعه ای در محیط پیرامونی صنعت نفت صورت گرفته است.

عماد حسینی از اهل تسنن کردستان می باشد، در مجلس هشتم عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی بود که با حضور زنگنه در وزارت نفت به عنوان معاون مهندسی انتخاب شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این نشست با بیان برخی خدمات صورت گرفته در محیط پیرامونی توسط صنعت نفت با تشریح موانع توسعه ای در محدوده شهر نخل تقی و شهرها و روستاهای همجوار با پارس جنوبی خواهان مشارکت همه جانبه برای برطرف کردن این موانع شد.

اعضای شورای شهر و شهردار نخل تقی نیز در این نشست با بیان دیدگاه های خود به تشریح برخی موانع و مشکلات موجود در این شهر و ارائه راهکارهای برطرف کردن موانع پرداختند.

در این نشست علاوه بر معاون وزیر نفت و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ،حسین ایرانمش رییس موسسه مطالعات بین المللی انرژی نیز حضور داشت.

نشست اعضای شورا و شهردار نخل تقی با معاون وزیر نفت و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس برای هم افزایی اثربخش صنعت نفت با محیط پیرامونی برپا شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ