کیفیت‌بخشی به محتوای مراسم‌ دهه آخر صفر
تاريخ ارسال خبر : 13 دسامبر 2014 | ساعت 13:31 | کد خبر: 32497 | sv143 | چاپ این مطلب

امام‌جمعه عسلویه گفت: دست‌اندرکاران مراسم دهه آخر ماه صفر به محتوای این مراسم‌ها توجه ویژه کنند.امام جمعه عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید‌علی هاشمی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با دعوت به تقوای الهی اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی‌های انسان مؤمن و مسلمان رعایت تقوا و پرهیزگاری است و همه باید به این مهم توجه و اهتمام ورزیم.

وی اسلام را کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی دانست و تاکید کرد: مسلمانان باید با عمل به دستورات اسلام و قرآن موجبات سعادت  و رسیدن به کمال خود در دنیا و آخرت را فراهم کنند.

امام جمعه عسلویه با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مفتح به روز وحدت حوزه و دانشگاه پرداخت و افزود: همراهی و همکاری این دو گروه فرهیخته و رابطه متقابل دوستانه آنها  زمینه حل بسیاری از مشکلات را در جامعه فراهم می‌کند.

هاشمی‌نژاد بابیان اینکه هم‌اکنون به برکت انقلاب این دو نهاد فرهیخته مکمل هم در جامعه هستند، بیان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه استقلال سیاسی و استقلال فرهنگی کشور را محقق می‏‌کند و اتحاد و همبستگی دانشگاهیان و حوزویان زمینه‏ساز یکپارچگی و اتحاد بیشتر ملت می‌شود.

خطیب نماز جمعه عسلویه  با تاکید بر برخورد با فتنه‌گران ادامه داد: مسئولان در دانشگاهها مراقب باشند نباید درب دانشگاه بر روی فتنه‌گران باز شود.

وی اضافه کرد: مردم در عرصه‌های گوناگون انزجار خود را نسبت به فتنه‌گران نشان داده‌اند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به اقدامات فتنه‌گران در روز دانشجو گفت: رئیس جمهور نباید اتفاقات اخیر را دست‌کم بگیرد.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: اکنون کشور در شرائط جنگ فرهنگی با دشمن قرار دارد و رسالت دانشجویان در شرائط  کنونی حساس است چراکه که باید راهکارهای لازم برای مقابله با دشمنان دراین جنگ نرم ارائه شود.

وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ فرهنگی با برنامه‌های ماهواره‌ای وارد منزل مردم شده‌اند گفت: اهداف دشمن با برنامه‌های گوناگون ماهواره‌ای تخریب اذهان جوانان و خانواده‌ها و متزلزل کردن بنیان خانواده‌ها است که باید خانواده‌ها به‌ویژه جوانان ونوجوانان هوشیار باشند.

امام جمعه عسلویه بر توجه به مشکلات شهرستان عسلویه از جمله معضل آب آشامیدنی تاکید کرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ