حمایت پارس جنوبی از باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 13 دسامبر 2014 | ساعت 13:38 | کد خبر: 32500 | sv197 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی از حمایت پارس جنوبی از باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر خبر داد.رضائیان

به گزارش “عسلویه نیوز”بهرام رضاییان جمعه‌شب در نشست با مسئولان ورزش این شهرستان اظهار کرد: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت است و شاهد رشد و پیشرفت در این منطقه هستیم.

وی افزود: منطقه ویژه پارس به محیط پیرامونی توجه خاصی دارد و در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و … این حمایت‌ها را انجام داده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی از حمایت پارس جنوبی از باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: رشد و توسعه ورزش در استان بوشهر مستلزم همکاری و همدلی میان همه مسئولان است و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از رشد و توسعه ورزش در استان بوشهر حمایت می‌کند.

رضاییان به جایگاه ورزش استان بوشهر اشاره کرد و یادآور شد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای پیشرفت در ورزش  قهرمانی و حرفه‌ای است و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  نیز به نمایندگی از صنعت نفت به حمایت‌های خود در راستای توسعه رشته‌های مختلف ورزشی استان ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به نحوه حمایت پارس جنوبی از ورزش استان گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به فراخور مقدورات و امکانات و شرایط به سایر تیم‌های ورزشی استان بوشهر از جمله تیم باشگاهی ایرانجوان بوشهر، ایرانجوان خورموج، دلوار کشتی، کارگر بنه‌گز و هیئت‌های ورزش استان از جمله هیئت جودو، رزمی، ووشو، فوتبال، شنا، تیراندازی و… کمک هزینه‌های جانبی شامل ایاب و ذهاب پروازی و زمینی، اسکان، تامین البسه و لوازم ورزشی و… را انجام داده و این حمایت‌ها در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

رضاییان همچنین با اشاره به خدمات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر اظهار کرد: کمک مالی به تیم‌های خصوصی ورزشی در قانون بودجه ابلاغی توسط مجلس شورای اسلامی ممنوع است اما با توجه به اهمیت موفقیت فوتبال استان و با نظر مساعد وزارت نفت مبنی بر کمک در حد مقدورات جاری سازمان، طی این مدت خدماتی نظیر هزینه‌های ایاب و ذهاب به صورت زمینی و هوایی، اسکان و برگزاری اردوهای آماده‌سازی در اختیار تیم ایرانجوان قرار داده شده است و همچنان نیز ادامه دارد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ