- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برپایی مانور بزرگ بحران در منطقه عسلویه و تهران

به زودی دو مانور بزرگ مدیریت بحران در منطقه عسلویه و مانور ایمنی در برابر زلزله در دفاتر مرکزی شرکت در تهران توسط این شرکت و با مشارکت سایر ارگانها و شرکت های ذیربط برگزار میگردد.

به گزارش عسلویه نیوز به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، قاسمی رییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت و گاز پارس اظهار داشت: شرکت های زیر مجموعه شرکت نفت و گاز پارس و شرکت های فعال در منطقه عسلویه مانور بزرگ خاکی-آبی، هوایی و در سطحی وسیع و در سه بخش پروژه های بخش خشکی، سکوهای گازی و با کمک بالگردهای اورژانس در بخش هوایی منطقه برگزار می گردد.
قاسمی هدف از برگزاری این مانور عظیم را هماهنگی جهت مقابله با شرایط بحران و حوادث غیر مترقبه عنوان کرد و افزود: امید است که با هماهنگی هایی که در این بخش مخصوصا با منطقه ویژه اقتصادی پارس گردیده است، شاهد یکی از بزرگترین مانورهای برگزار شده در این زمینه باشیم.
وی در ادامه به برگزاری مانور بزرگ ایمنی و آمادگی در برابر زلزله در تهران با مشارکت مدیریت بحران شهرداری تهران و شهرداری منطقه شش، آتش نشانی و اورژانس در دفتر مرکزی شرکت در تهران در پنجم دی ماه سال جاری و به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله اشاره کرد و گفت: این شرکت به عنوان شرکت متقاضی برگزاری این مانور و با طرحی مشترک با شهرداری تهران در روز مذکور اقدام به برگزاری این مانور خواهد کرد.
وی افزود: همچنین برای برگزاری این مانور به مدت یک هفته دوره های آموزشی مرتبط در این خصوص برای کلیه کارکنان شرکت برگزار خواهد شد و انشاا… با مشارکت کلیه کارمندان و ارگان های درگیر شاهد یکی از بزرگترین مانورهای منطقه ای در سطح شهر تهران خواهیم بود.