مراسم یادبود تنها شهید رسانه استان بوشهر برگزار شد
تاريخ ارسال خبر : 14 دسامبر 2012 | ساعت 20:02 | کد خبر: 22755 | sv153 | چاپ این مطلب

با حضور مردم، مسئولان و اصحاب رسانه مراسم یادبود تنها شهید رسانه استان بوشهر برگزار شد.

 

به گزارش “عسلویه نیوز” شامگاه پنجشنبه در آئینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان شهرستان دشتستان و جمعی از اصحاب رسانه، مراسم یادبود هفتمین سالگرد تنها شهید رسانه استان بوشهر برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در این آئین اظهار داشت: خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند و نقش این قشر در رشد و پیشرفت جامعه بسیار مهم و ارزشمند است.

محمدرضا دهقانی افزود: شهید شاهینی در راه اسلام و ولایت به شهادت رسید و چنین شهدایی افتخار استان و شهرستان و منطقه هستند.

وی خاطرنشان کرد: از خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای انتظار داریم راه شهدا را تداوم بخشند و با صداقت و وجدان کاری در مسیر تحقق آرمان‌های امام و انقلاب گام بردارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش ادامه داد: این نهاد در راستای حمایت از خبرنگاران برنامه‌های متنوعی را اجرایی می‌کند که با همکاری مسئولان منطقه آنها را اجرایی خواهد کرد.

سرپرست خبرگزاری مهر در استان بوشهر نیز در این آئین بیان داشت: شهید شاهینی خبرنگاری برجسته و متدین بوده و نام ایشان همواره بر تارک تاریخ استان بوشهر ماندگار است.

سعید رضایی عنوان کرد: شهدای رسانه افتخاری برای جامعه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران هستند و همه خبرنگاران و اهالی رسانه باید تلاش کنند که آرمان‌های انقلاب و شهدا را زنده نگه‌ دارند.

در این آئین که با قرائت دعای کمیل و ذکر مصیبت امام حسین(ع) همراه بود، تعدادی از خبرنگاران و مسئولان به ذکر خاطراتی از شهید شاهینی پرداختند.

شهید مهندس حاج داریوش شاهینی متولد ۱۳۵۶ برازجان، دانش‌آموز ممتاز مدارس برازجان، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی از دانشگاه شیراز در سال ۱۳۷۹، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، عضو شورای فرهنگی و گزینش دانشگاه شیراز، دبیر اجرایی و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان کشور، عضو بسیج سازمان صدا و سیما، مدیر گروه واحد مرکزی خبر صدا و سیما، دبیر گفت‌وگوی ویژه خبر ۲۲:۳۰ شبکه دوم سیما، تحلیل‌گر سیاسی معاونت سیاسی صدا و سیما و دبیر بولتن محرمانه خبر صدا و سیما در ۱۵ آذرماه ۸۴ در راه سفر برای پوشش خبری رزمایش «عاشقان ولایت» با اهداء سر و بدن سوخته خود به جرگه عاشقان ولایت پیوست.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ