عیادت رئیس و مدیر بیمارستان از تنها مصدوم حادثه آتش سوزی
تاريخ ارسال خبر : 15 دسامبر 2014 | ساعت 11:27 | کد خبر: 32508 | sv307 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس و مدیر بیمارستان عسلویه از تنها مصدوم حادثه آتش سوزی برج منطقه ویژه عیادت کردند.IMG_6076

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” رئیس و مدیر بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) شهرستان عسلویه از تنها مصدوم حادثه آتش سوزی برج سازمان منطقه ویژه بنام وحید قبادی  که از نیروهای تاسیساتی بودندعیادت کردند در این دیدار  دکتر خادمی از آخرین اقدامات درمانی وی مطلع شد و دستورات لازم را به کادر درمانی صادر نمود.

دکتر ساوش خادمی در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” در رابطه با آخرین وضعیت بیمار حادثه دیده افزود: خوشبختانه حال عمومی وی رضایت بخش است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد ضمن اینکه در این آتش سوزی تلفاتی صورت نگرفته است و تنها مصدوم این حادثه تا دقایق دیگر نیز مرخص خواهد شد.

شایان ذکر است بخشی از ساختمان شهیدتندگویان که ساختمان مرکزی سازمان منطقه انرژی پارس است در آتش سوخت  که هنوز از دلایل آتش سوزی و  ابعاد خسارت به این برج چند طبقه، خبری مخابره نشده است .

IMG_6069


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "عیادت رئیس و مدیر بیمارستان از تنها مصدوم حادثه آتش سوزی"

  1. امیر گفت:

    آقای خادمی شمافکرکارکنانت باش رفاه حالشون .اونایی که خونشون عسلویه نیست چرابایدازصبح مثلاسرشیفتن تاظهربخاطرسرویس ندارن بایدتاشب داخل بیمارستان بمونن اززن وبچه ویاشوهردورباشن .بخاطربی مدیریتی شماکه بره دویاسعه نفرکه جم هستن سرویس دارن ولی نزدیک به ۲۰نفرمال کنگان هستن نبایدسرویس داشته باشن روزها.لطفابااستان مکاتبه کنیدمشکل سرویسشون حل کنیداوناهم بنده خداهستن

ارسال یک پاسخ