بوستان ویژه خانواده در عسلویه دهه فجر افتتاح می شود
تاريخ ارسال خبر : 15 دسامبر 2012 | ساعت 10:47 | کد خبر: 22769 | sv215 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شهردار عسلویه گفت: بوستان ویژه خانواده در عسلویه دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” هوشنگ صمصامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: عمران و آبادانی شهر و زیباسازی سواحل بندر عسلویه از اولویت‌های مهم و اساسی در سال جاری است.

وی با بیان ویژگی‌های توریستی و گردشگری و جایگاه عسلویه افزود: عسلویه از شهرهای مهم و استراتژیک کشور است و به‌ویژه در حوزه نفت و گاز و انرژی اهمیت زیادی دارد و زیباسازی و ساحل‌سازی و عمران این شهر امری ضروری است.

شهردار عسلویه از تقویت زیرساخت‌های رفاهی و گردشگری عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: زیباسازی سواحل و ایجاد زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی و گردشگری در عسلویه از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری عسلویه در سال جاری است.

صمصامی تصریح کرد: در سال جاری در قطب اقتصادی کشور شاهد تلاش خوبی در تمام حوزه‌های کاری هستیم و شهرداری بندر عسلویه نیز همپای سایر نهادها و ارگان‌ها در مسیر رشد و پیشرفت حرکت می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: راه‌اندازی پارک ساحلی در بندر عسلویه از پروژه‌هایی است که انتظار داریم در اسفند امسال شاهد تکمیل و راه‌اندازی آن باشیم.

شهردار عسلویه گفت: بوستان خانوادگی عسلویه نیز از طرح‌های در دست اجراست که در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

صمصامی بیان کرد: بوستان ویژه خانواده با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت نفت که ره‌آورد سفر فروردین ماه سال گذشته رهبر معظم انقلاب به عسلویه و پارس جنوبی است در این بندر احداث می‌شود که پیشرفت قابل قبولی دارد و دهه فجر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: مردم عسلویه انتظارات زیادی از مسئولان دارند و با توجه به قرار گرفتن در منطقه ویژه پارس جنوبی، انتظار داریم تعامل منطقه ویژه با شهر بیشتر شود تا مردم از برکات این تعامل برخوردار شوند و همانند گذشته با پارس جنوبی همکاری کنند.

شهردار عسلویه اذعان داشت: مردم عسلویه میزبان پروژه‌های عظیم نفت و گاز هستند و باید امکانات بیشتر و بهتری برای رفاه و آرامش این عزیزان فراهم کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ