باید برویم مهدکودک… تا دیر نشده
تاريخ ارسال خبر : 15 دسامبر 2012 | ساعت 19:32 | کد خبر: 22777 | sv241 | چاپ این مطلب

الا ما هی در دامنه چشمه هرچه تلاش کنیم که سره از ناسره جدا شود چه سود؟! به گزارش وبگردی به نقل ازباشگاه خبرنگاران، وبلاگ پلاک هشت در آخرین نوشته خود آورده است:

در دانشگاه های ما بعضا روابط بین دختران و پسران آن طور که قرآن کریم خواسته نیست،

طرح مسئله: چرا حریم روابط نامحرم در دانشگاه در خور شان مملکت اسلامی نیست؟

– پاسخ ۱: زیرا جوان به مانند کوه آتشفشانی متحرک است که هرآن احتمال انفجار دارد و باید به نوعی تخلیه روانی شود و این روابط در حیطه این تخلیه ها می گنجد!

– پاسخ ۲: زیرا رابطه با یک یا چند دختر در جامعه پسرها یک عرف شده و اگر رفیق از جنس مخالف نداشته باشی اُمُل خوانده می شوی!!

– پاسخ ۳: زیرا به جوانان در سنین طفولیت اموزش صحیح داده نشده و از این کار منع نشده اند

– پاسخ ۴: زیرا در سنین طفولیت به کودک آموزش شکستن حریم رابطه با جنس مخالفش را می دهند و در جوانی از وی می خواهند که حریم را حفط کند!

آری پاسخ ۴ بنظر جواب اصلی است!!!!

می پرسی چرا؟

می گویمت که : زمان مهدکودکت را بیاد بیاور، اگرنه همین امروز سَری به مهدکودک بزن تا ببینی با آهنگ های مهیج دختر و پسر باهم به رقص و پایکوبی می پردازند!!!

روزی در یکی از جلسات خیلی آره و میان آدم های خیلی “حرفه ای” ، ما هم یه گوشه ای نشسته بودیم، چند بار هم بِهِمان تاکید کردند که مسائل این جلسه جایی درز نکند و جایی نشت نکند و خلاصه از این حرفا! ما هم گفتیم :چشم

القصه ! موضوع بحث نفوذ و گسترش شاخه بهاییت در تاسیس مهدکودک ها بود! همه بالاتفاق می گفتند: بهاییت دارد بر روی کودکان سرمایه گذاری می کند و این کودکان جوانان فردا و مدیران پس فردای این کشورند!!

خلاصه! ما هم بهشان گفتیم که: باباجان این مسائل به نظر شما سری است ولی در جامعه همه مردم دارند به چشم می بینند؛ برویم با هم کاری بکنیم که نسل چهار و پنج انقلاب “دچار تعارض” نشوند…

امروز هم که می بینی در دانشگاه همه با هم دوست هستند به دلیل آن است که در مهدکودک “قبح زدایی” شده از زشتی گناه صحبت و نگاه با نامحرم!

اگر امروز می خواهیم کاری کنیم: باید برویم سراغ مهد کودک ها…! تا دیر نشده


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ