- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امام جمعه اهل سنت عسلویه: اقدامات تروریستی نمی‌تواند بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد

به گزارش  عسلویه نیوز، شیخ ابراهیم محمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهل سنت عسلویه اظهار داشت: رعایت تقوای الهی و اجرای دستورات خداوند از مهم‌ترین مسایلی است که یک فرد مسلمان باید در دستور کار خود قرار دهد و مسلمان واقعی کسی است که دستورات خداوند را به طور صحیح عمل کند.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت ادب در محضر خداوند افزود: در محضر خداوند تبارک و تعالی نباید گناه مرتکب شویم و بزرگ‌ترین ادب در محضر خداوند نیز اطاعت از دستورات خداوند و عمل به فرمایشات خداوند در قرآن کریم است.
امام جمعه اهل سنت عسلویه خاطرنشان کرد: باید به پاس نعمت‌های خداوند، شاکر درگاهش باشیم و باید این عقیده را داشته باشیم که خداوند بینا و شنواست و هیچ کس شنواتر و بیناتر از خداوند نیست و در محضر خداوند هر گناه و نافرمانی مستوجب عقوبت است و نباید گناه کنیم.
محمدی تصریح کرد: خداوند به ما نعمت‌های زیادی ارزانی داشته و اگر در برابر خداوند گناه کنیم در واقع نعمت‌هایش را پاس نداشته‌ایم و موجب شرمساری است که در محضر خداوند گناهی را مرتکب شویم.
وی ابراز داشت: کتاب قرآن که کتاب آسمانی مسلمانان است، مملو از حقایق و واقعیت‌هایی است که هر آیه از این کتاب الهی پر از دستورات حکیمانه‌ای است که عمل به آن بر ما واجب است.
امام جمعه اهل سنت عسلویه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات تروریستی در چابهار اظهار داشت: دشمنان شیعه و سنی پشت این قضیه هستند و قصد دشمنان فقط ایجاد اختلاف و دودستگی بین شیعه و سنی است.
محمدی عنوان داشت: کسانی که این جنایات تروریستی را مرتکب می‌شوند، در واقع علاوه بر اینکه مسلمان نیستند از دایره انسانیت نیز خارج هستند و زشت‌ترین اعمال را انجام داده‌اند.
وی افزود: شیعه و سنی در کنار هم به شکل مسالمت‌آمیز زندگی می‌کنند و هیچ مشکلی ندارند و دشمنان از این وحدت نگران هستند و سعی دارند با این اقدامات، دودستگی و اختلاف ایجاد کنند.
امام جمعه اهل سنت عسلویه خاطرنشان کرد: اقدامات تروریستی دشمنان نمی‌تواند بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد و مردم همواره وحدت و اتحاد خود را حفظ می‌کنند.