- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پیام رهبر انقلاب درپی ترورهای چابهار

در ادامه این پیام آمده است : اگر در کربلا امام حسین (ع) به شهادت می رسد امروز نیز مادر و کودک دو ماهه اش و زن و مرد و کودک در خون خود می غلتند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی حادثه تروریستی اخیر در چابهار را که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و مجروح شدن تعداد دیگری از آنان شد محکوم کردند.

به گزارش ایرنا پیام حضرت آیت الله خامنه ای توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی چابهار قرائت شد.

در این پیام آمده است مردم اهداف دشمن را خوانده اند و تشخیص داده اند که استکبار نمی خواهد امت اسلامی از عزت و اقتدار برخوردار باشد.

ایشان افزودند: دشمنان نمی خواهند اتحاد مسلمانان و اقتدار دنیای اسلام را ببینند و آنان از وحدت اسلامی و درسی که قیام عاشورا به ما می دهد ، هراس دارند.

در ادامه این پیام آمده است : اگر در کربلا امام حسین (ع) به شهادت می رسد امروز نیز مادر و کودک دو ماهه اش و زن و مرد و کودک در خون خود می غلتند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند دشمنان نمی خواهند غنی سازی اورانیوم را در کشورمان ببینند و این مسئله بین اسلام و دشمنان اسلام است.

پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی چابهار امروز(جمعه) در میان حزن و اندوه اقشار مختلف مردم و با حضور جمعی مسوولان تشییع شد.
پیکر شهدای این حادثه تروریستی از میدان شهدای چابهار تا چهار راه راهنمایی تشییع شد و سپس پیکر هشت تن از شهدا در مزار شهدای چابهار به خاک سپرده شد و پیکرهای دیگر شهدا برای خاکسپاری به استان های مربوطه انتقال یافت.

هیاتی بلندپایه به سرپرستی وزیر کشور و به نمایندگی از دفتر رهبر معظم انقلاب، دولت و مجلس به منظور شرکت در آیین تشییع جنازه شهدای حادثه تروریستی روز تاسوعا، دراین مراسم شرکت داشتند.

این هیات به سرپرستی ‘مصطفی محمد نجار’ وزیر کشور و متشکل از حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی به نمایندگی از دفتر رهبر معظم انقلاب، مسعود زریبافان معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی عبداللهی معاون وزیر کشور و محمد کوثری و علی اصغر زارعی نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عازم چابهار شده بود.