شماره‌ تماس های اعلام شده برای اصلاح اطلاعات اقتصادی پاسخگو نیستند
تاريخ ارسال خبر : 19 دسامبر 2010 | ساعت 17:16 | کد خبر: 2654 | sv176 | چاپ این مطلب

این در حالی است که بسیاری از مردم برای ورود یا اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوار خود و یا برای اعلام شماره حساب با مشکل مواجه بوده و در این رابطه سرگردان هستند.

هیچ یک از شماره تماسهای اعلام شده توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها و مرکز آمار ایران برای پاسخگویی به مشکلات مردم در ارتباط با ثبت و اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوار پاسخگو نیستند.

علی رغم اعلام چندین شماره تلفن از سوی مرکز آمار و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای رفع مشکلات احتمالی مردم در ورود و اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوار، مردم و کاربران ضمن تماس با این خبرگزاری اعلام کرده‌اند که هیچ کدام از این شماره‌ها بویژه شماره‌های مربوط به سازمان هدفمندی پاسخگو نبوده و دائم یا بوق اشغال می‌زند و یا به نحو دیگری با کارشناسان ارتباط برقرار نمی‌شود.

این در حالی است که بسیاری از مردم برای ورود یا اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوار خود و یا برای اعلام شماره حساب با مشکل مواجه بوده و در این رابطه سرگردان هستند. عدم پاسخگوئی این شماره‌ها نیز مزید بر علت شده و بر سرگردانی مردم افزوده است.

بدیهی است با آغاز هدفمندی یارانه‌ها از امروز، تلاش و مراجعه مردم و آن دسته از کاربرانی که هنوز موفق به ثبت یا اصلاح اطلاعات خانوار نشده یا هنوز شماره حساب اعلام نکرده‌اند به سایت‌های yaraneh.amar.org.ir و refahi.ir بیش از پیش افزایش یافته و به‌تبع سؤالات و اشکالات نیز افزایش خواهد یافت.

پیش از این شماره تلفن ۱۶- ۸۵۱۰۷۷۰۸ مربوط به مرکز آمار ایران و تلفن سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به شماره ۰۹۶۲۰ برای پاسخگویی به تمامی سؤالات مردم در زمینه اطلاعات اقتصادی خانوار اعلام شده بود.

تماس خبرنگاران فارس نیز با این شماره تلفنها مؤید گزارشهای مردمی است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ