هماهنگی جلسه اعضای شورای بخش عسلویه با وزیر رفاه
تاريخ ارسال خبر : 20 دسامبر 2010 | ساعت 13:09 | کد خبر: 2672 | sv183 | چاپ این مطلب

عسلویه نیوز ، نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس در ارتباط با بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه اظهار داشت: تا سال ۸۵ بیش از ۸۰ درصد عملیات ساختمانی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه انجام شد و تنها ۲۰ درصد از عملیات احداث این بیمارستان باقی مانده که در چهار سال اخیر هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است.
عسکر جلالیان افزود: در مدت ۲٫۵ سالی که ما مجلس هستیم، مکاتبات زیادی انجام داده‌ایم ولی به دلیل مشکلاتی که در مجموعه تامین اجتماعی وجود دارد به جایی نرسیده‌ایم و این امر اعتراضات مردم را برانگیخته است.
وی ادامه داد: با دفتر رئیس جمهور هم مکاتبه داشته‌ایم و دفتر رئیس جمهور هم از سازمان تامین اجتماعی توضیح خواستند که توضیحات ارائه شده توسط تامین اجتماعی نیز حاوی مطالب کذب و غیرمستند بوده که به هیچ وجه قانع‌کننده نیست.
عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: ناچارا برای ارائه دلایل وقفه در ساخت این بیمارستان، طرح سؤال از وزیر رفاه را به عنوان یکی دیگر از راهکارها در دستور کار قرار دادیم که وزیر و معاونانش در صحن علنی مجلس حاضر شدند ولی پاسخ‌های آنها نیز قانع‌کننده نبود که در نهایت یک ماه مهلت گرفتند تا نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند.
وی ادامه داد: هم‌اکنون بیش از سه ماه گذشته و شاهد اقدام عملی در این عرصه نبوده‌ایم و به همین دلیل از هیئت‌رئیسه خواسته‌ایم تا سؤال از وزیر رفاه را مجددا در دستور کار قرار بدهند.
جلالیان تصریح کرد: در هفته گذشته شاهد حادثه دلخراشی بودیم و دو تن از شهروندان ارزشمند عسلویه نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند که این اتفاق موجب تجمع جمعی از مردم در مقابل بخشداری شد و خواستار پیگیری مسئولان برای راه‌اندازی این بیمارستان شدند که به نظر می‌رسد باید به مطالبات مردم رسیدگی شود.
وی افزود: عسلویه دارای بالاترین درآمد تامین اجتماعی در استان است و باید بیمارستان تامین اجتماعی این بخش هر چه زودتر راه‌اندازی شود.
جلالیان گفت: این بخش حتی یک درمانگاه شهری نیز ندارد و تنها دارای یک درمانگاه روستایی است که این درمانگاه نیز تجهیزات لازم را ندارد و پیگیر هستیم که درمانگاه شهری راه‌اندازی شود.
وی اضافه کرد: هماهنگی کرده‌ایم تا اعضای شورای بخش عسلویه و جمعی از مسئولان محلی بخش با وزیر رفاه در هفته آینده جلسه داشته باشند و موضوع این بیمارستان پیگیری شود.
جلالیان تصریح کرد: اعتبارات احداث این بیمارستان ملی است و اگر اعتبارات استانی بود تاکنون به پایان رسیده بود و از وزیر رفاه انتظار داریم که دغدغه‌ها و حساسیت‌های مردم را درک کند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ