دستور رئیس جمهور برای تخصیص اعتبارات پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت
تاريخ ارسال خبر : 20 دسامبر 2013 | ساعت 14:09 | کد خبر: 30138 | sv172 | چاپ این مطلب

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از دستور رئیس جمهور برای تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت خبر داد.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و در این راستا نباید هیچگونه کم‌کاری داشته باشیم.

 

وی افزود: در چند ماه گذشته با همه توان برای پیگیری مطالبات مردم تلاش کرده‌ایم و با رئیس جمهور نیز نشست خوبی برگزار شد.

 

موسوی‌نژاد با اشاره به نشست نمایندگان استان بوشهر با رئیس جمهور در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: دراین جلسه مباحثی در مورد اولویت‌بندی طرح‌های استان مطرح و تصمیمات بسیار خوبی نیز اتخاذ شد.

 

وی از دستور رئیس جمهور برای تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت خبر داد و تصریح کرد: در نشست نمایندگان استان با رئیس جمهور، دکتر روحانی بر تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه‌های بالای ۷۰درصد پیشرفت تاکید کرد.

 

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: دشتستان دارای موقعیت خاصی در استان و کشور است و مشکلات مردم باید با تدبیر مسئولان مرتفع شود.

 

وی اضافه کرد: متاسفانه در جریان زلزله اخیر دشتستان، مدیریت خوبی صورت نگرفت و با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان، اما بی‌تدبیری‌ها موجب شد که مشکلات اساسی برای مردم به وجود آید.

 

موسوی‌نژاد افزود: از مسئولان انتظار داریم در بازسازی مناطق زلزله‌زده عملکرد بهتری داشته باشند و واحدهای جدیدی که ساخت می‌شود استحکام لازم را داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: کشور در مسیر رشد و تعالی قرار دارد و باید دست به دست هم دهیم و برای موفقیت بیشتر اهتمام ورزیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ