ایرانجوان بوشهر به لیگ برتر فوتبال صعود می‌کند‌
تاريخ ارسال خبر : 20 دسامبر 2013 | ساعت 14:19 | کد خبر: 30140 | sv121 | چاپ این مطلب

سرپرست ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه ایرانجوان بوشهر به لیگ برتر فوتبال صعود می‌کند گفت: از ۲۶ تیم لیگ یک فوتبال کشور، تعداد ۲۴ تیم بدهکار هستند.ورزش

عبدالحسین غلامرضازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: ایرانجوان بوشهر از تیم‌های ریشه‌دار و باسابقه استان و کشور است و در صورت همراهی مسئولین استان سال آینده در لیگ برتر خواهیم بود.

وی افزود: تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، همراهی و همدلی بازیکنان و کادر فنی باعث شده تا تیم یکدستی داشته باشیم و با تمام توان برای صعود تلاش خواهیم کرد.

غلامرضازاده درباره وضعیت مالی باشگاه بیان داشت: متاسفانه از نظر مالی بسیار مشکل داریم؛ به گونه‌ای که تا امروز فقط ۱۸ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و مسلما وقتی بازیکنان از نظر مالی تامین باشند، تمرکز بهتری برای مسابقات دارند و حتی تجربه نشان داده تیم‌هایی که مشکل مالی دارند به علت عدم تمرکز، دچار آسیب‌دیدگی بیشتر نیز می‌شوند.

وی در ارتباط با بدهی‌های گذشته باشگاه و جریان تهدید سازمان لیگ درباره کنار گذاشتن تیم‌های بدهکار نیز ابراز داشت: از ۲۶ تیم حاضر در لیگ، ۲۴ تا بدهکار هستند که اگر قرار باشد این تصمیم اجرایی شود لیگ دسته یک تعطیل خواهد شد.

سرپرست ایرانجوان بوشهر در ارتباط با استفاده از اسپانسر نیز یادآور شد: در لیگ دست یک معمولا هیچ شرکت و یا شخص و نهادی اسپانسر نمی‌شود و بیشتر هزینه‌های این تیم را اشخاص تامین می‌کنند.

غلامرضازاده افزود: ما تیم را برای ماندن در لیگ دست یک آماده کرده بودیم، ولی امروز خوشبختانه قهرمان نیم فصل شده‌ایم و توقعات از تیم ما زیاد شده که همین موضوع کار را مشکل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از نظر امتیاز تیم‌ها خیلی به هم نزدیک هستند و با یک برد و باخت جدول دچار تغییر عمده می‌شود و باید مواظب باشیم.

این مسئول درباره میزان استقبال از بازی‌های تیم ایرانجوان در بوشهر نیز گفت: ایرانجوان در شهر بوشهر بسیار محبوب است و از زمانی که دوستداران فوتبال در استان به این باور رسیدند که استان بوشهر دوباره می‌تواند در لیگ برتر نماینده داشته باشد، استقبال خوبی از تیم ما کردند و در چند بازی پایانی بسیار مورد حمایت قرار گرفته‌ایم.

غلامرضازاده درباره تغیر ذائقه فوتبال‌دوستان بوشهری از شاهین به ایرانجوان نیز تاکید کرد: کسانی که به حمایت از شاهین به ورزشگاه می‌رفتند چندین طیف بودند، گروهی برای خود شاهین می‌رفتند؛ گروهی برای دیدن بازیکنان حریف و عده‌ای هم به عشق بوشهر این تیم را حمایت می‌کردند.

وی گفت: بدون تردید تیم ایرانجوان در سطح شهر بوشهر حامیان زیادی دارد که در صورت صعود این موج هواداری استانی خواهد شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ