انجام مطالعه راه‌آهن بوشهر – بندر امام خمینی
تاريخ ارسال خبر : 20 دسامبر 2013 | ساعت 14:24 | کد خبر: 30144 | sv135 | چاپ این مطلب

معاون عمرانی استاندار بوشهر از انجام مطالعه راه‌آهن بوشهر – بندر امام خمینی به طول ۳۳۵ کیلومتر خبر داد.

شاپور رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های استان مورد توجه و تاکید مسئولان استان است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی ادامه داد: در سال جاری به فضل خدا شاهد اجرای چند طرح بزرگ و مهم و زیربنایی در حوزه راه و حمل و نقل بودیم که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: نظارت بر اجرای طرح‌های راهسازی و افزایش کیفیت اجرای طرح‌ها در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در تحقق اهداف و برنامه‌ها به نتیجه مطلوبی برسیم.

رستمی از انجام مطالعه راه‌آهن بوشهر – بندر امام خمینی(ره) خبر داد و تصریح کرد: طرح بزرگ و مهم راه‌آهن بوشهر به بندر امام خمینی در حال مطالعه است و امیدوار هستیم با تکمیل مطالعات و تامین اعتبارات عملیاتی و اجرایی شود.

وی اضافه کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، طول این مسیر بیش از ۳۳۵ کیلومتر است و اجرای راه‌آهن در این مسیر به ۵۰ میلیون دلار اعتبار ارزی و ۳۶۳ میلیارد تومان اعتبار ریالی نیاز دارد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: توسعه راه و بزرگراه و همچنین توسعه حمل و نقل ریلی موجبات شکوفایی اقتصادی را فراهم می‌کند و باید با توسعه راه‌ها شاهد رشد و اعتلای بیشتر استان باشیم.

رستمی در پایان متذکر شد: در دشتستان نیز چند طرح مهم راهسازی در دست اجراست که اجرای بزرگراه برازجان دیلم از مهم‌ترین پروژه‌هاست.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ