طرح جامع تفصیلی عسلویه در شورای‌عالی شهرسازی به‌تصویب رسید
تاريخ ارسال خبر : 20 دسامبر 2014 | ساعت 15:00 | کد خبر: 32515 | sv182 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: طرح جامع تفصیلی عسلویه در شورای‌عالی شهرسازی به‌تصویب رسید.باستی

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از مهر محمد حسن باستی پیش از ظهر شنبه در نشست کمیته پیشگیری از وقوع تخلف در سواحل استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای رفع مشکلات شهرهای ساحلی استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های مختلفی در این زمینه اجرا می شود.

وی بر لزوم شهرداری‌های مناطق ساحلی استان برای توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مناسب به شهروندان در این مناطق شد و افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ساکن در شهرهای ساحلی استان باید راهکار‌هایی مناسب و منطبق بر قوانین تهیه و تدوین شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر در ادامه به شرایط ویژه شهرهای عسلویه ونخل تقی در زمینه سواحل اشاره کرد و ادامه داد: در این دو شهر صنایع گاز، پتروشیمی و صنایع پایین دستی مستقر شده است و برای اجرای طرح‌های عمرانی شرایط ویژه‌ای حاکم است.

وی با بیان اینکه استقرار این صنایع باعث بروز آلودگی‌های زیست محیطی و مشکلاتی از این قبیل شده است، تصریح کرد: مردم شهرستان عسلویه درخواست های متعددی برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی و بخش سلامت داشته‌اند.

باستی بر لزوم توجه ویژه به قوانین و مقررات برای اجرای طرح‌ها و زیرساخت‌های مختلف در سواحل تاکید کرد و اذعان داشت: در نخل تقی و عسلویه به علت محدودیت اراضی شاهد اجرای پروژه‌ها در سواحل هستیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر خاطرنشان ساخت: طرح جامع تفصیلی عسلویه با اولویت تامین کاربری‌ها برای تعیین حوزه نفوذ شهرستان عسلویه در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به تصویب رسیده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ