تکمیل مصوبات سفر رهبری به کنگان و عسلویه نیازمند ۸۰ میلیارد تومان است
تاريخ ارسال خبر : 20 دسامبر 2014 | ساعت 15:01 | کد خبر: 32518 | sv151 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تکمیل مصوبات سفر رهبری به کنگان و عسلویه نیازمند ۸۰ میلیارد تومان است.

به گزارش “عسلویه نیوز” شاپور رستمی پیش از ظهر شنبه در نشست کمیته پیشگیری از وقوع تخلف در استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه استان بوشهر در ابعاد مختلف صورت گرفته است و اجرای زیرساخت‌ها به عنوان یک اولویت در دستور کار است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای بیشترین میزان ساحل در سطح کشور است خاطرنشان ساخت: استان بوشهر دارای بیش از ۹۰۰کیلومتر ساحل با حلیج فارس است که یک ظرفیت بسیار بالا برای استان محسوب می شود و باید از ان استفاده مناسبی شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از اراضی استان بوشهر برای توسع صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به کار گرفته شده است.

وی در ادامه بر لزوم توجه ویژه به قوانین و مقررات برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در سواحل تاکید کرد و بیان داشت: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در اراضی ساحلی نیازمند اخذ مجوز از دستگاه‌های مربوطه است و همه باید قوانین را در این زمینه رعایت کنند.

رستمی به برخی محدودیت‌های اراضی در سطح استان بوشهر اشاره کرد و افزود: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از نیازهای اساسی استان بوشهر برای قرار گرفتن در مسیر توسعه است که باید از اراضی ساحلی برای توسعه زیرساخت‌ها استفاده کرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در ادامه به طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به عسلویه و کنگان در سال ۹۰ اشاره کرد و بیان داشت: بخشی از این طرح‌ها اجرا و به بهره‌برداری رسیده است و تکمیل مصوبات سفر رهبری به کنگان و عسلویه نیازمند ۸۰ میلیارد تومان است./مهر


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ