آتش‌سوزی ساختمان پارس جنوبی اتفاقی معمولی بود/لزوم پرهیز ازقضاوت نابجا
تاريخ ارسال خبر : 20 دسامبر 2014 | ساعت 15:16 | کد خبر: 32524 | sv153 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: آتش سوزی در مجتمع اداری سازمان منطقه ویژه پارس یک اتفاق معمولی بود و نباید عجولانه قضاوت کرد و خدای نکرده بگویم تعمدی در کار بوده است.امام جمعه عسلویه

به گزارش”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اوصاف و ویژگی‌های مومنین متقی را برشمرد و خواستار تقوای به تمام معنی کلمه شد.

وی در ادامه با تسلیت به مناسبت سالروز رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام(ص) و سبت اکبر آن حضرت امام حسن مجتبی(ع)، اضافه کرد: مراسمی به همین مناسبت در مصلی نماز جمعه با حضور آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

امام جمعه عسلویه یادی از امام زمان(عج) کرد و ادامه داد: این موضوع که در هر حال می‌شود به خدمت آن حضرت رسید، کافی است که ارتباط دو سویه با آن حضرت برقرار کرد و ارتباط ما با آن حضرت با ایمان و عمل خالص مقدور هست.

وی به حادثه آتش‌سوزی در ساختمان شهید تندگویان پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: در روزهای گذشته اتفاقی در شهرستان افتاد که در نوع خود یک اتفاق معمولی بود. آتش سوزی در مجتمع اداری سازمان منطقه ویژه پارس روی داد که باعث ناراحتی همگان شد و لطمه و ضرر و زیانی به بیت المال وارد شد.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با بیان اینکه این اتفاقات طبیعی است و هر جایی ممکن است اتفاق بیافتد، بیان داشت: برخی افراد حرف‌های می‌زنند که منطقی عقلی و شرعی نیست.

وی تصریح کرد: باید در بیان این حرف ها خدا را در نظر بگیریم؛ هنوز علت آتش‌سوزی در دست بررسی هست و نباید عجولانه قضاوت کرد و خدای نکرده بگویم تعمدی در کار بوده است.

بین دولت و سپاه هیچ اختلافی نیست

امام جمعه عسلویه ادامه داد: این روزها تبلیغات زیادی علیه عزیزان در قرارگاه خاتم الانبیا سپاه انجام داده‌اند و می‌گویند این قرارگاه رقیب بخش خصوصی در اجرای پروژه های صنعتی هست.

وی گفت: این دسیسه دشمن است که نهادها را مقبل هم یا مقابل ملت قرار دهند؛ کارنامه درخشان قرارگاه خاتم در اجرای پروژه‌ها و خدمت رسانی به مردم باعث افتخار است و سخنگوی دولت هم این موضوع را تکذیب کردند و‌ گفتند کسانی که به این مسایل دامن می زنند یا نادانند یا مغرض.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: همچنین دشمن در تبلیغات خود در تلاش است تا بین دولت تدبیر و امید و سپاه اختلاف افکنی کند که خوشبختانه فرماندهی سپاه این قضیه را نقشه دشمن دانست و موضع قاطعی گرفت و‌ گفت که بین دولت و سپاه هیچ اختلافی نیست.

وی با اشاره به اینکه مذکرات هسته ای هم این هفته مجددا شروع شد، افزود: شاید یکی از دلایلی که تاکنون مانع پیشرفت و‌ نتیجه قطعی و پایان مذاکرات شده، پافشاری تیم مذاکره کننده کشور ما بر حقوق ملت و ارزش‌ها و‌ خواسته‌های به حق ماست.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ