منطقه ویژه پارس‌جنوبی عزم جدی برای توسعه محیط پیرامونی دارد
تاريخ ارسال خبر : 20 دسامبر 2014 | ساعت 15:18 | کد خبر: 32526 | sv189 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه گفت: منطقه ویژه پارس جنوبی عزم جدی برای توسعه محیط پیرامونی دارد.غلامپور

به گزارش “عسلویه نیوز” مهدی غلامپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شوراهای اسلامی و امام جمعه عسلویه نشستی با مدیر عامل منطقه ویژه داشتیم که مطالب بسیار مهمی در این نشست مطرح شد.

وی افزود: این نشست به منظور بررسی حادثه آتش سوزی سازمان منطقه ویژه و تعامل شهرستان با این منطقه اقتصادی بوده است و شوراها و ائمه جمعه از تلاش‌های مهندس یوسفی تقدیر کردند.

غلامپور ادامه داد: در نشست اخیر، شوراها و مردم شهرستان آمادگی خود برای همکاری با مدیر عامل برای پیش برد اهداف این منطقه ویژه اعلام کردند.

عضو شورای اسلامی بخش چاه مبارک خاطرنشان ساخت: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس از تلاش‌ها و همکاری‌های مردم شهرستان و میزبانی آنان قدردانی کرده و  قول داد آینده نزدیک از روستاها شهرستان بازدید داشته باشد.

غلامپور نگاه تعاملی نفت و گاز شهرستان عسلویه با مناطق پیرامونی، سازنده عنوان کرد و تاکید کرد: تشکیل دبیرخانه تعاملات اجتماعی در سازمان منطقه ویژه پارس می تواند در توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان کمک کند.

وی تصریح کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهرستان عسلویه و ائمه جمعه عسلویه بارها بر لزوم وحدت، تعامل و همکاری بیشتر با منطقه ویژه تاکید کرده اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه در پایان گفت: پروژه های در حال اجرا توسط منطقه ویژه  طبق برنامه پیش بینی شده در حال انجام است و تاکنون هیچ وقفه ای در فعالیت های توسعه ای پارس جنوبی صورت نگرفته است.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "منطقه ویژه پارس‌جنوبی عزم جدی برای توسعه محیط پیرامونی دارد"

  1. خلیل نیک نام گفت:

    با سلام

    سخنان بسیار زیبای اقای غلامپور قابل تمجید است

    ان شاءالله که همیشه پیشرفت و آرامش در شهرستان باشد

    به امید عسلویه ای روشن

    ویرایش

ارسال یک پاسخ