پنجمین نمایشگاه ساخت داخلی نفت،گاز،پتروشیمی و پارس جنوبی افتتاح شد
تاريخ ارسال خبر : 20 دسامبر 2021 | ساعت 10:04 | کد خبر: 36963 | sv304 | چاپ این مطلب

عسلویه نیوز: راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح با حضور سیدعلی هاشمی فرماندار عسلویه،سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، مهندس بهرامی معاون پارک علم و فناوری خلیج فارس، محمد رحیم بهره مند مدیر کل استاندارد بوشهر و مدیران عامل شرکت ها و پتروشیمی های مستقر در منطقه، پنجمین نمایشگاه پنجمین نمایشگاه ساخت داخلی نفت،گاز،پتروشیمی و پارس جنوبی افتتاح شد.

🔸سید علی هاشمی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه افزود: نفس برگزاری نمایشگاه ها بسیار عالی هست که موجب افزایش انگیزه و کارآفرینی و خودباوری در نیروهای انسانی می شود.
🔸وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رویداد نمایشگاهی را شرکت‌های دانش بنیان تشکیل می‌دهند افزود: بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی از سراسر کشور توسط پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر با ارائه توانمندی‌های خود، تجهیزات پرمصرف و مورد نیاز صنعت راهبردی کشور را تأمین می‌کنند که توسعه این صنعت، حمایت وزارت نفت را می‌طلبد.
🔸وی افزود: برگزاری نمایشگاه می تواند حامل یک رسالت مهمی باشد رسالتی که سازمان منطقه ویژه و شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه باید به آن توجه کافی و وافی داشته باشند اینست که باید اولویت خود را در جذب سرمایه که سرآمد آنها یافتن حلقه های مفقوده بویژه در بحث اشتغال و کارآفرینی شهرستان عسلویه است و باید این امر در راس اولویت ها قرار داده شود.

🔸شایان ذکر است این نمایشگاه از ۲۸ آذرماه الی ۱ دی ماه جهت بازدید علاقمندان واقع در بلوار سیراف، محل برگزاری دائمی نمایشگاه های بین المللی پارس دایر می باشد.

🌐 به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/LTWJnGLSZyzDfZKDQ3eXwo
➖🌐با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews
➖🌐 به اینستگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews.officia


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ