موسسه الهادی پروژه آبرسانی کوثر در جم را تکمیل می‌کند
تاريخ ارسال خبر : 21 دسامبر 2013 | ساعت 12:58 | کد خبر: 30155 | sv185 | چاپ این مطلب

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: موسسه الهادی به زودی پروژه آبرسانی کوثر در جم را تکمیل می‌کند.

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با اعضای شوراهای شهرستان جم اظهار داشت: نقش شوراها در رشد و پیشرفت شهرستان بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان عملکرد دو ساله خود افزود: از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به مردم در شهرها و روستاهای مختلف جنوب استان دریغ نکرده‌ام.

احمدی اضافه کرد: دعوت از کارشناسان ارشد وزارتخانه‌های بهداشت و نفت برای بازدید از شهرستان‌های جنوب استان و جلسه اخیر با معاون وزیر نفت پیرامون حل مشکل آب شهرستان جم از اقداماتی است که اخیرا انجام گرفته است.

وی در مورد حل مشکل آب شهرستان جم نیز گفت: به‌زودی موسسه الهادی پروژه آبرسانی کوثر را از سر خواهد گرفت و در همین راستا کارگروهی هم در شرکت آب منطقه‌ای بوشهر برای مطالعه طرح آبخیزداری تشکیل شده که امیدواریم هر چه سریعتر مراحل اجرای پروژه آبخیزداری جم ادامه یابد.

نماینده جنوب استان بوشهر تاکید کرد: پیگیری پروژه ساخت دانشکده فنی و مهندسی جم نیز در هفته گذشته انجام شده است.

احمدی بیان کرد: پیگیری پروژه احداث اتوبان جم – ریز و همچنین پیگیری روشنایی تونل‌های اتوبان جم –طاهری نیز در دستور کار قرار دارد.

حسین فیروزی عضو شورای اسلامی روستای علی‌آباد نیز خواستار توجه ویژه مسئولان به حفظ و نگهداری آسیاب مظفری به عنوان یک اثر تاریخی و تخصیص اعتبار برای نگهداری بهینه آن شد.

حسین مهرابی عضو شورای بیدخوار نیز خواستار ایجاد کمربند سبز با کاشت درخت در شهرستان و مقابله جدی با ریزگردها شد.

مصطفی ارجمند دیگر عضو شورای بخش مرکزی نیز خواستار اخذ عوارض از منطقه عملیاتی نار کنگان شد و گفت: متاسفانه این شرکت هیچ‌گونه عوارضی به شهرستان جم پرداخت نمی‌کند و با توجه به خسارت‌های زیست محیطی که ماحصل فعالیت آن در منطقه است، تاکنون هیچگونه مشارکتی در بحث عمران و آبادی در شهرستان جم نداشته است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ