ورزش های بومی محلی احیا می شود
تاريخ ارسال خبر : 22 دسامبر 2015 | ساعت 7:42 | کد خبر: 34337 | sv104 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار شهرستان عسلویه از احیاء ورزش های بومی محلی خبر داد.ورزش محلی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری عصر چهارشنبه در کارگروه  بانوان شهرستان به نقش سازنده و مهم بانوان در پویایی جامعه، اشاره و تصریح کرد: سرمایه گذاری در امور بانوان و جوانان از اولویت دارترین برنامه ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به  ارزش آفرینی بانوان در بسیاری از حرکت های اجتماعی، حضور آنان در حوزهای فرهنگی و اجتماعی شهرستان یک ضرورت انکار ناپذیر است.

نادری به برنامه ریزی دستگاهها در خصوص مشارکت گسترده بانوان در همه ابعاد اشاره واظهار کرد: با توجه به گستردگی موضوع، و برنامه ریزی صحیح،  داشتن بانک اطلاعاتی در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است، واین مهم باید شتاب بیشتری بگیرد.

وی با اشاره به  مشارکت فعال  در حوزه ورزش تصریح کرد: احیای ورزش های بومی محلی و حمایت از ظرفیت های بومی در امر ورزش،اهمیت بسزایی در گسترش ورزش همگانی و قهرمانی در عسلویه دارد.

رئیس کارگروه بانوان شهرستان بیان کرد:  مناسب سازی وتجهیز فضاهای عمومی می تواند نقش مهمی در تشویق خانواده به ورزش و سلامتی داشته باشد.

فرماندار عسلویه گفت: تقویت نشاط وشادابی و برنامه های مهم دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت، بیانگر توجه ویژه دولت در حوزه بانوان است، واز همه امکانات ولوازم برای رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده خواهد کرد.انتهای پیام/م.ت


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ